Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sweeet! Klarte nettopp 500 note streak-achievment på My Name is Jonas(expert), rettere sagt så var det 525 før det glapp :wee:

Var ganske nervøs siden jeg visste at jeg hadde rundt 430 på rad før man kommer til det partiet hvor man må holde inne grønn, gul og blå samtidig som man slår en temmelig rask rytme, men jaggu så gikk det og jeg tror det må være første gangen jeg klarer det partiet uten å bomme på 1-2 slag.

 

Sweet!

 

Akkurat det samme gjorde jeg:D

Morsom sang å spille den der! Rask, men samtidig ikke for rask.

Lenke til kommentar
Jeg går alltid på ræv i det akustiske partiet i Jonas. Får det bare ikke til. Hverken med eller uten ho's.

 

Det er ganske tricky ja. Men når jeg først fikk det til, så har jeg fått det til nesten perfekt hver gang siden da. Anbefaler å legge litt tid inn i practice mode eller noe, det er utrolig tilfrestillende når en klarer det bra :)

 

PS. Hadde jeg ikke spilt gitar i et par år i rl hadde jeg nok ikke klart den delen heller.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Jeg må si det var en bra jobb å greie det på denne sangen på ekspert, men du kunne greid den for lenge siden på easy. Det er flere sanger som har over 500 på easy.

Jeg er egentlig ganske dårlig på easy/medium siden jeg har blitt vant med tempoet på hard/expert. Hvis jeg spiller de easy/medium så har jeg en tendens til å slå noten lenge før jeg trenger siden jeg er vant med et raskere tempo, eventuelt så blir det såpass kjedelig at jeg mister fokuset helt og glemmer av at jeg må slå ned notene :)

 

Er egentlig litt gøy å tenke tilbake på da man slet tungt på medium med diverse sanger sammenlignet med nivået man er på i dag. Sliter fremdeles som juling med Cult of Personality og Slipknot på expert, men en dag så blir kanskje de sangene også greie å ha med å gjøre :wee:

Lenke til kommentar

w00t!

 

Jeg greide i går kveld ENDELIG Cliffs Of Dover på hard! YEAH!

Det som sugde ræv er jo at bestekompisen min har noen sinnsyke scores på den låta, så jeg kom ikke på highscorelista :'(

*emokutter seg*

 

Nå skal det sies at jeg har greid noen låter på expert (Avalancha, Radio Song, Ruby og Bulls On Parade), men å greie Cliffs of Dover på hard var mye vanskeligere for pølsefingrene mine.

 

Legg merke til at jeg ikke tar med scoren min. Den var nemlig ikke så mye å skryte av. Haha

Lenke til kommentar

Det er egentlig bare introen på Cliffs of Dover som er hard. Hvis jeg overlever den så er resten av låta grei skuring.

Fy faen for en kongelåt det er!

 

Nei, jeg får skaffe meg Rock Band snarest. Jeg vil spille trommer ^^

Funker det å laste ned ekstraspor til RB fra den amerikanske PS-butikken med norsk kredittkort?

Lenke til kommentar
Slet med det samme som deg. Tok en pause på noen måneder og så tok jeg den på første forsøk.

 

Gnagsårene og den ulmende senbetennelsen gir meg vel snart ikke noe valg. hehe

Faen hvor irriterende å stå igjen med kun 2 sanger på expert før man kan legge spillet i hylla med en god følelse, og appåtil gjøre meg nesten lei av en av mine favoritt sanger.

Har alltid visst at kunnskapen til Marty og Dave skulle komme å bite meg i baken en vakker dag :p

Lenke til kommentar
Ha litt variasjon, du kan fort prøve på ei låt i timevis utan å klare det. Spel nokre andre låter, ta ein pause og prøv igjen. Eg sleit med ein i 3-4 timar. Neste dag tok eg den på første forsøk.

 

Joda, den taktikken har fungert hittils, og da jeg startet på PsychoBilly Freakout trodde jeg aldri i verden jeg skulle komme forbi, men tilslutt gikk det etter nok timer.

Men her har jeg nå sittet i dagesvis, med andre variasjoner her og der og har trent hvert parti til døden , men like fullt ender ferden på 90%.

Skitt au, jeg har utsatt lefty careere achivementen, så kan vel finne frem speilet og ta den mens jeg venter på ny inspirasjon ;)

Lenke til kommentar
Er Lefty Career heile spelet (Easy til Expert) eller kun ein career?

 

På GH2 er det kun en sang lefty, uansett vanskelighetsgrad. På GH3 er det en hel karriere.

Burde ikkje være noko stort problem på easy det.

 

Nei, kun kjedelig å sitte med ryggen til tv-en og se i speilet.

Forbedret meg på Hangar 18, så nå er jeg kommet til 91% :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...