Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den første soloen på One, er den mogeleg å klare perfekt? Det går alt for fort, får ikkje flytta fingrene kjapt nok.

Den er tricky ja. Jeg har aldri klart den uten star power. Når jeg tok den på expert sparte jeg opp SP gjennom hele sangen, og aktiverte når soloen begynte.

Lenke til kommentar
Prøv og spar opp tre sånne battle power greier også tar du dem på han en etter en. funka for meg ivertfall.

Det er vell den beste taktikken ja.. men det kan være vanskelig å overleve så langt, og samtidig få sammlet opp 3 mens han stadig angriper deg... Var det jeg hadde problemer med, men det kom en gang da allt klaffet og jeg slo han ned i støvlene :D

Lenke til kommentar

Få tak i dei to-tre første angrepene og bruk dei før Lou får rockmeteret opp. Etter dei tre første blir det fort værre å halde seg i live. Med riktig timing og litt flaks med angrepene så skal det ikkje ta alt for lang tid. Konsentrer deg om å få tak i angrepene, sjølv om du mister ti notar før, det betyr ingenting.

Lenke til kommentar
Prøv og spar opp tre sånne battle power greier også tar du dem på han en etter en. funka for meg ivertfall.

Det er vell den beste taktikken ja.. men det kan være vanskelig å overleve så langt, og samtidig få sammlet opp 3 mens han stadig angriper deg... Var det jeg hadde problemer med, men det kom en gang da allt klaffet og jeg slo han ned i støvlene :D

Det er dette jeg sliter mest med, han angriper meg med double notes og whammy akkurat når angrepet mitt kommer. Sliter med å få tre stk. Har hatt to mange ganger, men det er ikke nok til å ta ham.

Lenke til kommentar

Sweeet! Klarte nettopp 500 note streak-achievment på My Name is Jonas(expert), rettere sagt så var det 525 før det glapp :wee:

Var ganske nervøs siden jeg visste at jeg hadde rundt 430 på rad før man kommer til det partiet hvor man må holde inne grønn, gul og blå samtidig som man slår en temmelig rask rytme, men jaggu så gikk det og jeg tror det må være første gangen jeg klarer det partiet uten å bomme på 1-2 slag.

Sweet!

Lenke til kommentar
Sweeet! Klarte nettopp 500 note streak-achievment på My Name is Jonas(expert), rettere sagt så var det 525 før det glapp :wee:

Var ganske nervøs siden jeg visste at jeg hadde rundt 430 på rad før man kommer til det partiet hvor man må holde inne grønn, gul og blå samtidig som man slår en temmelig rask rytme, men jaggu så gikk det og jeg tror det må være første gangen jeg klarer det partiet uten å bomme på 1-2 slag.

Sweet!

Jeg må si det var en bra jobb å greie det på denne sangen på ekspert, men du kunne greid den for lenge siden på easy. Det er flere sanger som har over 500 på easy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...