Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Har du problemer med akkordar med tre notar kan det være ein fordel på dei lange å ikkje halde dei heile perioden. Få den registrert og slepp før den er ferdig så du får tid til å skifte grep. Med litt trening kan du etterkvart halde heile noten og skifte raskt til neste grep.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips til åssen jeg kan klare Raining Blood av Slayer? Det er den siste jeg mangler på expert og jeg har nubbsjangs når jeg kommer til 1. mosh delen, resten klarer jeg sånn nogenlunde greit, men for meg blir det bare helt umulig med den greia. Jeg sparer starpower til når jeg kommer dit, men den varer jo ikke akkurat lenge på en så rask sang! Så jeg failer med en gang starpower går ut, nesten. Jeg setter virkelig pris på om noen vil hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til åssen jeg kan klare Raining Blood av Slayer? Det er den siste jeg mangler på expert og jeg har nubbsjangs når jeg kommer til 1. mosh delen, resten klarer jeg sånn nogenlunde greit, men for meg blir det bare helt umulig med den greia. Jeg sparer starpower til når jeg kommer dit, men den varer jo ikke akkurat lenge på en så rask sang! Så jeg failer med en gang starpower går ut, nesten. Jeg setter virkelig pris på om noen vil hjelpe meg!

 

Øv.

 

Bruk practise mode, ta å sett ned hastigheten, finn teknikken for å slå deg igjennom mesteparten av notene, når du klarer det opp mot 100% på gitt hastighet, øker du hastigheten til neste nivå. Etterhvert får du teken på teknikken, slik at du trykker på rette knapper til rett tid.

Lenke til kommentar

hvis du ikke bruker hyperspeed, så fiks den koden. Slå på 2 grader raskere enn du spiller med. Hvis du spiller med hyperspeed av, ta på nivå 2. Gå inn i practice mode og begynn med slowest/slower. Når du treffer godt nok der, gå opp ett hakk. Om du ikke klarer deg bra i begynnelsen er det helt ok. Det tar litt tid. Når du føler du har teken på det, skru av hyperspeeden og prøv igjen for real. Det burde nå gå mye bedre enn tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så veldig god, men til nå er det :

 

Weezer - My Name Is Jonas - 99% Ekspert - ca. 320'000 poeng - 1 bomklikk.

Muse - Knights Of Cydonia - 93& Ekspert - ca. 280'000 poeng - nok bomklikk.

Eric Johnson - Cliffs Of Dover - 83% Ekspert - ca. 110'000 poeng - mange bomklikk

 

Var det jeg sa.. ikke bra! :)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så veldig god, men til nå er det :

 

Weezer - My Name Is Jonas - 99% Ekspert - ca. 320'000 poeng - 1 bomklikk.

Muse - Knights Of Cydonia - 93& Ekspert - ca. 280'000 poeng - nok bomklikk.

Eric Johnson - Cliffs Of Dover - 83% Ekspert - ca. 110'000 poeng - mange bomklikk

 

Var det jeg sa.. ikke bra! :)

Det der er jo kjempebra.

 

Jeg har 165k på CoD, men du gruser meg i de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...