Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har spilt uten hyperspeed lenge og klart alle sanger.. Så prøvde jeg hyperspeed og nå har jeg 5* på nesten alle sangene på career :D

Så Hyperspeed gjer det enklare å spele.

 

Stonemeister: Det kan være frå Easy for alt me veit, dårleg "bevis". :p

 

Er kome til konsert nr.4 på Expert, har så langt gått greit, litt for greit. Det blir så massiv endring på 7. og 8. konserten, alt før den står ikkje heilt i stil. Kan kalle det litt ubalansert.

Lenke til kommentar

Ja, noen låter er helt klart 100% vanskeligere enn andre. Men det virker som de er plassert litt med vilje. For når jeg har slitt og plagdes med en låt i en time, og endelig klarer den, så kommer det gjerne 2-3 lettere låter så man ikke skal føle seg helt bedriten. Helt til man setter seg fast igjen, da. Jævelspill.

 

Ja, noen låter er helt klart 100% vanskeligere enn andre. Men det virker som de er plassert litt med vilje. For når jeg har slitt og plagdes med en låt i en time, og endelig klarer den, så kommer det gjerne 2-3 lettere låter så man ikke skal føle seg helt bedriten. Helt til man setter seg fast igjen, da. Jævelspill.

 

Har ikke rørt faenskapen på 3 uker nå.

Lenke til kommentar

Har spillt litt på hard nå og har klart en sang med fem stjerner "My name is Jonas" Den ble plutselig mye enklere etter jeg fant ut hvordan HO/PO virka. Sliter enda med å få teket på gitaren og det går vanligvis litt for fort for meg noe som ender med tre stjerner på de fleste sangene :)

 

 

Ting jeg gjør enda som ikke er så bra er at jeg strumer bare nedover og jeg har ikke grepet i det hele tatt på noter som er rett etterhverandre, da misser jeg hele tiden. Hva er knepet der egentlig?

 

Eksempel : De grønne notene på Barracuda.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
da har jeg klart Through the fire and flames på expert uten noe hyperspeed eller annet juks!! :w00t:

ble dritnervøs på slutten med rød-blå-orange tappinga på slutten fordi jeg bommet på starten og måtte strumme det beste jeg kunne resten, og var langt nede i det røde når sangen var over, men jeg har klart den!

gratulerer! jeg har enda ikke klart den uten hyperspeed >.>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da gjenstår det to sanger for meg på Expert. Metallica og Slayer, samt duellen mot Lou. Jeg har brukt dagen på å 5-stjerne en del sanger på Expert og ogå kommet meg litt videre. Har et dårlig forhold til practicefunksjonen, men den må nok til skal jeg runde det.

Lenke til kommentar

Det er derfor strummeren går oppover også. Du skal gjøre som en ekte gitarist, slå strengen både oppover og nedover. Da klarer du sånne lynpartier som er i f.eks. Knights of Cydonia eller pulp fiction-sangen Misrilou. Uten det er de umulige.

Ta tak med tommel og pekefinger, og røsk opp og ned. Det hørtes litt kinky ut, men that's the trick.

Lenke til kommentar

Som dei fleste har eg og rota litt på Youtube etter utrulege prestasjonar. Eg undrar meg alltid over kor mykje tid dei har brukt på spelet. Ein klarte 100% Cult of Personality på Expert, den har nokre grusomme solopartier, kor lang tid tar det å øve inn noko sånt? Å klare 5 stjerner på dei første konsertane skal eg nok klare, men utover det må det ta noko ekstremt med tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...