Myagos Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Aha da forstår jeg HO/PO bedre, men hvordan er det mulig å klare den sangen Grønning posa? Det er jo umennskelige reflekser man presenterer. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Aha da forstår jeg HO/PO bedre, men hvordan er det mulig å klare den sangen Grønning posa? Det er jo umennskelige reflekser man presenterer. Når det er et opptak, så ser det ut som at det går mye raskere enn det det egentlig gjør. Men hovedsaklig er det øving, øving, øving, klare å få inn grepet og rekkefølgen på notene, så er det ikke så vanskelig egentlig. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 OBOYOBOY er hyperspeed, og man kan velge om man vil ha det av eller på (fra nivå 1 til 5 hvor fem er høyest). Du må gå inn på Cheats i Options, Nice! Skal sjekke senere i kveld! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg spiller introen på Dragonforce med begge hendene!. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg spiller introen på Dragonforce med begge hendene!. Når bruker du høyrehånda? Endret 17. januar 2008 av Guitarman Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg spiller introen på Dragonforce med begge hendene!. Hvor mye har du hyperspeed på der da? 5x?? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 4x. Bruker albuen på første noten, også siste delen med vanlig, det helt i slutten. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 4x.Bruker albuen på første noten, også siste delen med vanlig, det helt i slutten. Synes det var noe ja, men uansett godt spilt, det skal du ha;) Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 kjennes ut som jeg får senebetennelse i lillefingern av gitar hero Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 yey! fikk nettopp 100% på my name is jonas (expert ) (og filma det ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Er det noe å skryte av at du klarer det MED CHEAT, grønning? Endret 17. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hyperspeed? Klarer det like godt uten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kva er poenget med hyperspeed? For meg høyrest det ut som ting går fortare, blir det ikkje då vanskelegare? 4x normal fart på TTFAF? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hyperspeed gjør at notene kommer nedover halsen fortere, men med tilsvarende større mellomrom. Du skjønner det fort hvis du prøver det. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Stress å bruke begge hendene på introen, går nesten like greit med en hånd. Dog, det kan virke litt tøffere Klarte forresten one og number of the beast på expert i dag, første gangen, samt slayer rain of blood er så godt som fullført Grei progress til at jeg startet å spille for et par måneder siden. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Kva er poenget med hyperspeed? For meg høyrest det ut som ting går fortare, blir det ikkje då vanskelegare? 4x normal fart på TTFAF? På venstre side er hyperspeed på, på høyre side ikke. Skjønner? Endret 17. januar 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja, men er det lettare med HS? Har lese nokre kommentarer på Youtube og meiner det er nevnt der. Det er jo lengre avstand, men alt går jo tilsvarande fort. Har ikkje prøvd det sjølv endå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er jo bare å prøve da, for svarte. Skriv OBOYOBOY i cheats-skjermen (med knappene på gitaren). Du kan slå det av og på når du vil. Er ikke værre enn å finne ut selv Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er jo bare å prøve da, for svarte. Skriv OBOYOBOY i cheats-skjermen (med knappene på gitaren). Du kan slå det av og på når du vil. Er ikke værre enn å finne ut selv Har ikkje tenkt å spele meir Xbox i kveld, lettare å spørje og få svar her. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg liker best å spille med 2x hyperspeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå