Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

3ern er mye lettere, eller forbedret ville kanskje noen si. De mest hårete partiene på expert klarer jeg ofte uten en eneste feil, selv om jeg føler det går litt vilt for seg med fingrene mine. Det er mulig de har lagt inn en buffer der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Jeg fikk 81% på Trouge the fire and the flames på expert.....skal snart være med i NM...men vet noen hvordan du downloader sanger på PS3 Legendes og ROck

NM? Har jeg ikke hørt noe om, noe info om dette arrangementet?

 

Gjorde meg ferdig med GH3-career på expert første kvelden, og har 5 stjerner på alt der unntatt Raining Blood (bare 4), mest fordi jeg ikke har orka å terpe så fælt på det. Bonuslåtene orker jeg ikke å sette meg ned med, er så uhorvelig mye dårlig der. Høyeste score, hvis jeg ikke husker helt feil, tror jeg er rundt 580k på Number Of The Beast, og har tatt Through The Fire And Flames med nærmere 450k (tredje forsøket eller så, den står ennå, har omtrent ikke rørt spillet siden julaften :p). Har ikke Boxen her heller nå, så får ikke sjekka i detalj.

 

GH2 har jeg vel 5-stjerna alt unntatt Six, og Jordan, som jeg rett og slett knapt har giddi å prøve engang. Dro inn 1000 note streak achievement med 100% på Monkey Wrench iallfall, og har noe over 500k på Free Bird.

 

Og ja, FleskeFinn slår meg rett som det er :p

 

Hvordan klarer du det utrolig vanskelig partiet på Raining Blood? har prøvd 100 ganger sikkert, men får det ikke til..

Lenke til kommentar
Horespill sier jeg bare, klarer jo faen ikke Slash på medium engang

Jeg vet ikke hvordan jeg klarer faens drittspillet

GH2 er mye bedre, ikke så mye buttonmashing der som så GH 3

`

Ser på anmelderene sier att boss battlene kunne dem bare ha tatt vekk, er enige der ja!

 

Hvordan vinner man boss battles?

 

Sørg for å ha 3 våpen når han begynner på death drain soloen på slutten, så bare pøser du på med våpen og han er ute på 5 sec ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...