Grønning Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har klart Through The Fire And Flames med 87% notes hit. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg fikk 81% på Trouge the fire and the flames på expert.....skal snart være med i NM...men vet noen hvordan du downloader sanger på PS3 Legendes og ROck NM? Har jeg ikke hørt noe om, noe info om dette arrangementet? Gjorde meg ferdig med GH3-career på expert første kvelden, og har 5 stjerner på alt der unntatt Raining Blood (bare 4), mest fordi jeg ikke har orka å terpe så fælt på det. Bonuslåtene orker jeg ikke å sette meg ned med, er så uhorvelig mye dårlig der. Høyeste score, hvis jeg ikke husker helt feil, tror jeg er rundt 580k på Number Of The Beast, og har tatt Through The Fire And Flames med nærmere 450k (tredje forsøket eller så, den står ennå, har omtrent ikke rørt spillet siden julaften ). Har ikke Boxen her heller nå, så får ikke sjekka i detalj. GH2 har jeg vel 5-stjerna alt unntatt Six, og Jordan, som jeg rett og slett knapt har giddi å prøve engang. Dro inn 1000 note streak achievement med 100% på Monkey Wrench iallfall, og har noe over 500k på Free Bird. Og ja, FleskeFinn slår meg rett som det er Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har klart Through The Fire And Flames med 87% notes hit. På easy ja? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er forsinkelse mellom det som skjer på skjermen og knappene du trykker. Dette må kalibreres i egen meny i spillet. Spilte GH3 på PS3 i jula hos en kompis, det var håpløst, måtte slå strummern like FØR notene traff bunnen på skjermen ellers bomma man. Så og se på han spilte var helt merkelig, for klikkinga av strummeren var i utakt med notene på skjermen. Måtte kalibrere den veldig ofte for å komme helt i sync igjen, virka som det varierte fra låt til låt. Det problemet eksisterer ikke på gitarene med ledning. Han bare håpet på å få gitar med ledning til PS3 snart. Wii har samme problemet med trådløse gitarer. Wii bruker jo Wiimoten til å overføre signaler. Skulle Guitar Hero hatt problemer med syncing, så ville jo alle Wii spillene hatt det. Har enda ikke opplevd noe problemer med det på min versjon og har ikke hørt om andre som har hatt det heller, men jeg har sett mange med PS3 versjonen som har snakket om det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hørte rapporter fra en messe der Wii-versjonen var demonstrert (før det kom ut) og der klagde de fleste over mye lag. Kanskje de fikset det før release, da. PS3 sliter med det hvertfall. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syntes at Gh3 gitarene er wank. En kammerat av meg har klart og slite t 3 stk på rundt en måned. Gh2 gitarene(de til ps2) er best samt spillet også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har 360-gitaren til GH2. Ingen slitasje enda, og har blitt spilt mye og hardt på. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vell den er god. Jeg har ingen problem med den men feks han vennen min sier at det er mye hardere med feks Starpoeweren. Whammy baren ble ganske fort ødelagt også men Gh3 gitar tålte minimalt og knappene satt så tett i sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 For dere som ikke vet det så må man ikke slå Slash på expert i GH3. Jeg prøvde et par ganger, så fikk jeg valget om å "wuss out". Rett videre. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 regge seg på www.guitarhero.com ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jepp er sånn på alle duellene, heldigvis. Men vet ikke om du får unlocka dragonforce hvis du ikke banker Lou hvertfall første gangen? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 dragonforce kan du spille uansett når du har fått den en gang.... den ligger på bonus uansett easy eller expert.... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 For dere som ikke vet det så må man ikke slå Slash på expert i GH3. Jeg prøvde et par ganger, så fikk jeg valget om å "wuss out". Rett videre. Jeg tror jeg prøvde minst 100 ganger før jeg kunne nok av sangen og var heldig nok med power-up-ene til å vinne, så den skjermen er jeg godt kjent med. ^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sjekk ut denne videoen av vennen min: Det er btw jeg som skriker i slutten Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har klart Through The Fire And Flames med 87% notes hit. På easy ja? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har 167000 på Dragonforce ( Hard ).... Latterlig lite Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hmz, jeg spilte aldri toern lenge nok til å prøve expert. Turte ikke. Også kom GH3 så har jeg spilt det siden. Kjøpte begge spillene innen 3 uker, hehe. Tror jeg prøvde Jordan noen ganger på Hard og bare tenkte. "OK. Umulig." Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hehe, får meg er Gh2 Guitar Hero. Syntes 3ern var så anderledes. Jeg kjøpte mitt får veldig lenge siden men gidder aldri og spille alene, bare multiplayer eller sånn at man spiller en sang hver Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har klart flesteparten av sangene på medium med 5 stjerner, mangler noen som Raining blood osv. Tok Raining Blood på easy for ikke så lenge siden og var litt stolt siden det er en ganske vansklig sang. Hard har jeg prøvd litt av, men det er litt for vansklig for meg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hater designet på GH3. Og sangene på GH2 er bedre. Hvis jeg sku kjøpt noe hadde det blitt 2'ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå