Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er forsinkelse mellom det som skjer på skjermen og knappene du trykker. Dette må kalibreres i egen meny i spillet. Spilte GH3 på PS3 i jula hos en kompis, det var håpløst, måtte slå strummern like FØR notene traff bunnen på skjermen ellers bomma man. Så og se på han spilte var helt merkelig, for klikkinga av strummeren var i utakt med notene på skjermen.

 

Måtte kalibrere den veldig ofte for å komme helt i sync igjen, virka som det varierte fra låt til låt.

Det problemet eksisterer ikke på gitarene med ledning. Han bare håpet på å få gitar med ledning til PS3 snart. Wii har samme problemet med trådløse gitarer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du blir nok GH-nerd etterhvert du og. Bare å ta steget over på Hard og begynne å øve :) Den orange blir du vant med etterhvert.

 

Hehe, er ganske vandt med GH 2 siden den har mer sangen som kan faktisk klare enn GH3, men da har jeg spilt 12 sanger på GH3 med alt fra 5 stjerner til 3 på medium, noen sanger er fryktelige å spille :p

 

Jeg har Xplorer gitaren med tråd, ikke den nye som er trådløs

Jeg ser selv du må treffe bedre på GH3 enn GH2, av og til stopper det helt opp på GH 3 :p

Men jeg har enormt korte fingre da, kan det ha noe å si, jeg sliter av og til med å rekke knappene og bevege fort

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Det er forsinkelse mellom det som skjer på skjermen og knappene du trykker. Dette må kalibreres i egen meny i spillet. Spilte GH3 på PS3 i jula hos en kompis, det var håpløst, måtte slå strummern like FØR notene traff bunnen på skjermen ellers bomma man. Så og se på han spilte var helt merkelig, for klikkinga av strummeren var i utakt med notene på skjermen.

 

Måtte kalibrere den veldig ofte for å komme helt i sync igjen, virka som det varierte fra låt til låt.

Det problemet eksisterer ikke på gitarene med ledning. Han bare håpet på å få gitar med ledning til PS3 snart. Wii har samme problemet med trådløse gitarer.

 

Ah, der har me det. Selges det både gitarer med og uten tråd til GH3? Ledning til Gitar er jo ikkje hinder imo.

Lenke til kommentar

Det er bare trådløse gitarer til PS3 enda. De har vel ikke startet å selge løse gitarer til PS3 engang. Han jeg var hos i jula jobber i elektrobutikken som selger spillene, så han har nok peiling.

 

Mulig trådløs-systemet er bedre på Xbox, hvis du ikke har merka noe er det ingen vits å kalibrere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

"nettverkskontakten" på sida er til mikrofon, mente jeg å ha lest et sted. Men den er ikke i bruk enda. Er vel til å plugge i mic for onlinespilling. Ingen av GH-spillene har støtte eller implementering for noe effekter, men kanskje de har tenkt å bruke det i et fremtidig spill.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
De har vel ikke startet å selge løse gitarer til PS3 engang. Han jeg var hos i jula jobber i elektrobutikken som selger spillene, så han har nok peiling.

Jækla merkelig at jeg kjøpte meg separat gitar på expert i overigår da. :roll: Etter hva jeg kan huske var separate gitarer ute for salg lenge før jul i alle fall. Trådløse gitarer vel å merke.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
De har vel ikke startet å selge løse gitarer til PS3 engang. Han jeg var hos i jula jobber i elektrobutikken som selger spillene, så han har nok peiling.

Jækla merkelig at jeg kjøpte meg separat gitar på expert i overigår da. :roll: Etter hva jeg kan huske var separate gitarer ute for salg lenge før jul i alle fall. Trådløse gitarer vel å merke.

De selges på Elkjøp i Østfold nå i hvertfall. Solgt siden romjula.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...