Bruker-104685 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du blir nok GH-nerd etterhvert du og. Bare å ta steget over på Hard og begynne å øve Den orange blir du vant med etterhvert. Hehe, er ganske vandt med GH 2 siden den har mer sangen som kan faktisk klare enn GH3, men da har jeg spilt 12 sanger på GH3 med alt fra 5 stjerner til 3 på medium, noen sanger er fryktelige å spille Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det er forsinkelse mellom det som skjer på skjermen og knappene du trykker. Dette må kalibreres i egen meny i spillet. Spilte GH3 på PS3 i jula hos en kompis, det var håpløst, måtte slå strummern like FØR notene traff bunnen på skjermen ellers bomma man. Så og se på han spilte var helt merkelig, for klikkinga av strummeren var i utakt med notene på skjermen. Måtte kalibrere den veldig ofte for å komme helt i sync igjen, virka som det varierte fra låt til låt. Det problemet eksisterer ikke på gitarene med ledning. Han bare håpet på å få gitar med ledning til PS3 snart. Wii har samme problemet med trådløse gitarer. Endret 10. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Du blir nok GH-nerd etterhvert du og. Bare å ta steget over på Hard og begynne å øve Den orange blir du vant med etterhvert. Hehe, er ganske vandt med GH 2 siden den har mer sangen som kan faktisk klare enn GH3, men da har jeg spilt 12 sanger på GH3 med alt fra 5 stjerner til 3 på medium, noen sanger er fryktelige å spille Jeg har Xplorer gitaren med tråd, ikke den nye som er trådløs Jeg ser selv du må treffe bedre på GH3 enn GH2, av og til stopper det helt opp på GH 3 Men jeg har enormt korte fingre da, kan det ha noe å si, jeg sliter av og til med å rekke knappene og bevege fort Endret 10. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er forsinkelse mellom det som skjer på skjermen og knappene du trykker. Dette må kalibreres i egen meny i spillet. Spilte GH3 på PS3 i jula hos en kompis, det var håpløst, måtte slå strummern like FØR notene traff bunnen på skjermen ellers bomma man. Så og se på han spilte var helt merkelig, for klikkinga av strummeren var i utakt med notene på skjermen. Måtte kalibrere den veldig ofte for å komme helt i sync igjen, virka som det varierte fra låt til låt. Det problemet eksisterer ikke på gitarene med ledning. Han bare håpet på å få gitar med ledning til PS3 snart. Wii har samme problemet med trådløse gitarer. Ah, der har me det. Selges det både gitarer med og uten tråd til GH3? Ledning til Gitar er jo ikkje hinder imo. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har ikkje lagt merke til noko problem med trådlaus gitar på Xbox, men det er kanskje fordi eg ikkje har prøvd å kalibrere den, skal sjå på det i morgon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det er bare trådløse gitarer til PS3 enda. De har vel ikke startet å selge løse gitarer til PS3 engang. Han jeg var hos i jula jobber i elektrobutikken som selger spillene, så han har nok peiling. Mulig trådløs-systemet er bedre på Xbox, hvis du ikke har merka noe er det ingen vits å kalibrere. Endret 10. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ok, blir uansett 360 versjonen på meg, godt å høre at MS har ting på stell ang. trådlaus! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tre kjappisar, alle til Xbox 360: - Kva er den nettverksliknande inngangen ved sida av Connect-knappen på gitaren? - Kva er den "leppa" på baksida av gitaren litt til sida for der batteriene sit? - Kva er "SP Phrases" i More Stats? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "- Kva er den nettverksliknande inngangen ved sida av Connect-knappen på gitaren?" - Effektpedal? Evt. anna tilkoblingsutstyr kanskje... "- Kva er den "leppa" på baksida av gitaren litt til sida for der batteriene sit?" - Du tenker på tilkoblinga til headset'et? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nope, men fant ut at eg kunne åpne gitaren med den, så eg trur eg lar den være. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) "nettverkskontakten" på sida er til mikrofon, mente jeg å ha lest et sted. Men den er ikke i bruk enda. Er vel til å plugge i mic for onlinespilling. Ingen av GH-spillene har støtte eller implementering for noe effekter, men kanskje de har tenkt å bruke det i et fremtidig spill. Endret 10. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Star Power phrases, det det står for, sjølvsagt. Derfor den ikkje alltid er 5/5 (f.eks.) sidan du ikkje kan ta dei når du aktiverer star power. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) De har vel ikke startet å selge løse gitarer til PS3 engang. Han jeg var hos i jula jobber i elektrobutikken som selger spillene, så han har nok peiling. Jækla merkelig at jeg kjøpte meg separat gitar på expert i overigår da. Etter hva jeg kan huske var separate gitarer ute for salg lenge før jul i alle fall. Trådløse gitarer vel å merke. Endret 11. januar 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) De hadde vel ikke kommet til Svalbard enda, da. Dette var i romjula. Kom sikkert over nyttår. Endret 11. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Min topp score er One - Medium og 318 tusen Har noen en anbefaling om hvordan få 750 tusen på Co-op hvilken sang er lettest? er det mulig på hard? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg fikk 81% på Trouge the fire and the flames på expert.....skal snart være med i NM...men vet noen hvordan du downloader sanger på PS3 Legendes og ROck Klarte du sangen med 81% av notene truffet? Jeg har tatt sangen til 87% før jeg feilet, riktignok med bruk av strikk i introen (The Cheats are not Dead). Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 De har vel ikke startet å selge løse gitarer til PS3 engang. Han jeg var hos i jula jobber i elektrobutikken som selger spillene, så han har nok peiling. Jækla merkelig at jeg kjøpte meg separat gitar på expert i overigår da. Etter hva jeg kan huske var separate gitarer ute for salg lenge før jul i alle fall. Trådløse gitarer vel å merke. De selges på Elkjøp i Østfold nå i hvertfall. Solgt siden romjula. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nope, men fant ut at eg kunne åpne gitaren med den, så eg trur eg lar den være. Det er for faceplates til gitaren så du kan customise den. Kommer sikkert til å koste avsindig mye mer enn det er verdt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er vel ein mulighet for at vi får billige "uoffisielle" faceplates etterkvart og? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 aldri tenkt på og bruke strikk egentlig.. ikke så dumt kansje.. prøvde en sang på expert, var ikke så vanskelig så jeg trudde:P men skal bli ferdig med career på easy, med, hard først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå