Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Horespill sier jeg bare, klarer jo faen ikke Slash på medium engang

Jeg vet ikke hvordan jeg klarer faens drittspillet

GH2 er mye bedre, ikke så mye buttonmashing der som så GH 3

`

Ser på anmelderene sier att boss battlene kunne dem bare ha tatt vekk, er enige der ja!

 

Hvordan vinner man boss battles?

 

Sørg for å ha 3 våpen når han begynner på death drain soloen på slutten, så bare pøser du på med våpen og han er ute på 5 sec ;)

Er ikke alltid jeg har våpen klar :p

Er jo mye bedre å spille på medium på GH2 enn GH3, får 5 stjerner der hele veien!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun GH3 og kun spilt det så det vet jeg ikke, men har nå klart 100% på samtlige låter på easy og har 5 stjerner på alle medium og frem til siste 4 på hard så skal ikke klage :p

Synd spillet plutselig går fra mulig til nærmest det som føles umulig og litt dårlig låtutvalg er det da.

Håper på å få sangene til GH2 og gjerne GH1 som nedlasting, da jeg vil ikke betale for enda en gitar.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje prøvd Lou på Expert, men har lese at du kan bruke det første angrepet du får nesten med ein gang, vente nokre sekundar. Då vinn du med ein gang. Kanskje avhengig av kva angrep du får.

 

Satt og prøvde meg på Before I Forget på Hard i dag, fy f..late så irriterande sang. Kjem ikkje forbi introen ein gang, øvde på den i to timar utan å få den inn. Resten av låta skal eg klare, men ikkje når heile rock-meteret går til helvete på den delen av låta. Fy så irriterande, har klart alle andre låtene med litt prøving, men aldri vore borti noko sånt før.

 

Er på randen til å bli aggresiv.

Lenke til kommentar

Boss Battles er mye værre på medium enn hard og expert. Hvorfor?

Fordi motstanderen har alt for få noter i sine deler. Selv om du klarer å fyre av 3 powers etter hverandre, har han så lite noter å bomme på at han aldri kommer helt til bunnen.

Det var min erfaring med Morello. Jeg tapte et utall ganger, ble forbanna og restarta på Hard. Når jeg kom til Morello, var jeg heldig med powers og vant innen de første 20 sekundene. For da har han så vanvittig mange flere noter å bomme på, at en hel rekke kan være fatal. Strengeklipp OG whammy så er han død tvert hvis du fyrer de av i starten av et parti med mye noter.

 

Jeg klarer ikke My name is Jonas på expert..sliter som faen med de akustiske gitarpartiene.

 

Men et veldig viktig tips ang boss battles. Om du taper 3 (eller 4?) ganger på rad, får du mulighet til å "Wuss out?", altså hoppe over. Så istedet for å restarte når det går dårlig, bare slipp gitaren og dø. Restarts uten å dø teller ikke. Det har ingenting å si for resten av spillet såvidt jeg vet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Eg har ikkje prøvd Lou på Expert, men har lese at du kan bruke det første angrepet du får nesten med ein gang, vente nokre sekundar. Då vinn du med ein gang. Kanskje avhengig av kva angrep du får.

 

Satt og prøvde meg på Before I Forget på Hard i dag, fy f..late så irriterande sang. Kjem ikkje forbi introen ein gang, øvde på den i to timar utan å få den inn. Resten av låta skal eg klare, men ikkje når heile rock-meteret går til helvete på den delen av låta. Fy så irriterande, har klart alle andre låtene med litt prøving, men aldri vore borti noko sånt før.

 

Er på randen til å bli aggresiv.

 

Hehe, da kommer du til å klikke når du kommer til Raining Blood ;)

 

Men et veldig viktig tips ang boss battles. Om du taper 3 (eller 4?) ganger på rad, får du mulighet til å "Wuss out?", altså hoppe over. Så istedet for å restarte når det går dårlig, bare slipp gitaren og dø. Restarts uten å dø teller ikke. Det har ingenting å si for resten av spillet såvidt jeg vet.

 

Du får ikke fullført karrieren dersom du ikke vinner. På Xbox 360 har det noe å si, da du ikke får achievement for å fullføre før du har vunnet.

Lenke til kommentar
Kommer ikke forbi 3's and 7's på hard :( Like før jeg knuste gitaren i går, når jeg tapte på 97% :(

Lær deg riffet kjempemgodt på Practice. Når den sitter perfekt får du fem stjerner. Spar Star Power til du trenger den om soloen er det du sliter med.

 

Jeg sleit som F på Expert, men etter en drøy halvtime i Practice fikk jeg fem stjerner.

 

JAAAADAAA! Da var The Metal femstjernet på Expert. Drittsang!

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

-Hvordan er det mulig å spille på noe høyere enn medium? Jeg er ikke raskt nok til å spille sangene som går alt for fort for meg og jeg roter helt med den ekstra oransje knappen. Er det et knep som gjør at du kan få tak i alle knappene raskt nok?

 

-Og hvordan fungerer hammerons og pulloffs, det føles som at det bare virker noen ganger.

 

-Hvordan klarer dere hard/expert, går dere på training og husker alle notene utenatt?

Lenke til kommentar
-Hvordan er det mulig å spille på noe høyere enn medium? Jeg er ikke raskt nok til å spille sangene som går alt for fort for meg og jeg roter helt med den ekstra oransje knappen. Er det et knep som gjør at du kan få tak i alle knappene raskt nok?

 

-Og hvordan fungerer hammerons og pulloffs, det føles som at det bare virker noen ganger.

 

-Hvordan klarer dere hard/expert, går dere på training og husker alle notene utenatt?

Hammer-ons og pull-offs er akkurat sånn som i tutorialen, men det krever øving. Kanskje gitaren din ikke er kalibrert til skjermen din, og laggen gjør det vanskeligere å treffe.

 

De andre spørsmålene: ØV! Jeg husker jeg satt og tenkte akkurat det samme som deg når jeg sleit med Woman på Hard i 2'ern.

Lenke til kommentar
GLEDESUTBRUDD!!!! :D:w00t:

Etter over en uke med trening, så er endelig Lou utrocket!(på hard)

FY FA.... Det var deilig! når er det bare til å klare resten av expert, for så å sattse alt på å klare TTFAF på exper.. :D

 

grats, husker jeg var nokså fornøyd med meg selv når jeg slo ham på hard. gruer meg noe sinnssykt til jeg treffern på expert, har fortsatt et par sanger igjen i siste gruppa før det skjer. og snakk om TTFAF expert, blir helt dårlig av å tenke på det! jeg klarer ikke å pracce den på slowest engang. føler meg som den idioten hver gang jeg prøver haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...