Gå til innhold

Installere forum til webside

Anbefalte innlegg

Jeg er fersk på det å innstallere forum, og hjemmesider generelt sett. Det jeg altså skal gjøre, er å installere phpBB på en nettside.

Slik jeg har forstått det må de nødvendige filene lastes opp på en ftp-server. Har forsøkt å forstå det gjennom og lese litt på forskjellige sider, men jeg sliter litt likevel.

Har lastet opp forumet på en ftp-server, uten problemer, tror jeg iallfall. Videre har jeg forstått det slik at det skal være enkelt. Det eneste man trenger å gjøre er å skrive url'en i nettleseren, så skal installasjonen starte automatisk. Vel, det skjer ikke hos meg iallfall. Når jeg skriver url'en, kommer det ingenting opp, kun en blank side. Er det noen som vet hva jeg kan ha gjort feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det betyr nok dessverre at du ikke får kjørt noen PHP-applikasjoner i det hele tatt.

Som det står i FAQ-en:

PHP-scriptet mitt virker ikke på mitt Windows-hotell:

Det er ikke meningen at du skal bestille Windows-hotell om du skal bruke PHP. Da bestiller du Unix-hotell (basis).

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
En flytning fra et windows hotel til et unix hotel skal gøres af vores teknikere.

Du skal gøre følgende

1) Tag backup af alle data du ønsker at beholde

2) Skriv til supporten med dit kodeord og at du ønsker et unix webhotel

Indenfor 24 timer har du fået et unix hotel

Svar fra supporten. Nå venter jeg bare på at det skal skje. Det ordnet seg heldigvis på en enkel måte, uten at de krevde ekstra betalt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...