robert166 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne drivere til mitt hovedkort : Asus m2n32-sli delux OS: Vista 64 bit Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne drivere til mitt hovedkort : Asus m2n32-sli delux OS: Vista 64 bit Tusen takk for all hjelp Har du i det hele tatt vært inne på Asus sitt nettsted? Der er det en liten meny som sier: OS->Velg vista 64bit. Så det du sliter med, er at du er LAT. Endret 28. oktober 2007 av Caddy Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne drivere til mitt hovedkort : Asus m2n32-sli delux OS: Vista 64 bit Tusen takk for all hjelp Har du i det hele tatt vært inne på Asus sitt nettsted? Der er det en liten meny som sier: OS->Velg vista 64bit. Så det du sliter med, er at du er LAT. eg har vert der inne og søkt, men vet ikkje kva slags drivere eg trenger Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 du trenger minimum drivere til det som ikke funker. det er llurt å starte med chipset drivere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå