fredde Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Skal kjøpe meg en ny bærbar pc på jobben og skulle gjerne hatt en med 2 uttak for skjermer. Kjører en del powerpoint presentasjoner og skulle gjerne hatt muligheten for "speakers notes" på selve skjermen og et annet bilde på prosjektoren. Noen som vet om noen modeller som har dette ? Helst IBM eller HP...da det er det som jobben kjøper... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 http://www.vtbookdd.com/ Lenke til kommentar
fredde Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Ikke dumt, men ikke helt deg jeg var ute etter da Men takk allikevel...kan jo bli en nødløsning. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Tror desverre det er den eneste muligheten, har ikke hørt om noen bærbar med to uttak. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Er jo litt rart at det ikke er mulig da, å bare vise forskjellig bilde på lap-skjermen og prosjektoren, men det kan jo hende det ikke går... Hva med å bruke TV-ut pluggen fra PCen til prosjektoren da, funker det?? (Det funker med lap'n min og TVen.. kan f.eks. "dra" programmer fra den ene skjermen over til den andre... ser ikke noe galt i at dette skulle kunne fungere på en ekstern skjerm koblet til skjermporten også, men har ikke testet... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 aha, jeg bomma litt på spm ditt. Trodde du skulle ha 2 eksterne skjermer. Det går fint ann å ha ett skjermbilde på laptopen og et annet på ekstern skjerm eller prosjektor. Jeg bruker min Ibm Thinkpad på den måten. Finnes flere forskjellige programmer som fikser dette, et heter UltraMonitor hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Fikk meg en positiv overraskelse på min DELL Inspiron 8200 i juni 2002 (fikk den sent april) at den hadde dual monitors da jeg koblet den til tv'en... tror faktisk at veldig mange bærbare har dette... Lenke til kommentar
knut Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det funker fint med de fleste nyere ati skjermkort til bærbare. Altså som en slags dual head. Du har et bilde på lcd skjermen og et annet på en annen lcd/crt/projektor i den oppløsningen du selv vil ha. Ati kortene har også mulighet for tv-utgang med annet bilde. Men da kan du ikke ha skjermen på den bærbare, lcd/crt/projektor på vga utgangen og tv-utgangen med forskjellig bilde på alle 3. Jeg vil også tro at dette fungerer greit med nvidia baserte skjermkort også, men har erfaring med at dual skjermer med nvidia bærbare har fungert dårligere enn med ATi kort. Dette kan absolutt tenkes at har blitt bedre med de siste driverene som har kommet det siste halve året. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Takker for alle svar, tenker dette skal ordne seg på et vis jeg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå