Gå til innhold

htc tytn II noe å anbefale?

toazty

Anbefalte innlegg

sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe ny telefon..og da selfølgeli tytn II , lei av n73'en min ,

hadde egentlig tenkt på iphone , menne har vel egentlig slått den tanken fra meg.. eller kanskje ikkje :p

noen som har erfaringer med tytn II ?

hvordan er erfaringene med touch screenen? må enn bruke sånn pinne til å trykke med?

godt kamera?

noen andre features som e bra med den?

er det en grunn til at tytn I og II har samme pris?

syns den var litt tung.. men må vel kanskje regne med det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ,

jeg vet ikke mye om HTC, har ærlig talt ikke vært borti en, men det jeg helt klart kan si er at du ikke burde kjøpe iPhone. Den har mye stil, men er på langt nær så spennende som TyTn virker. Batteriet på iPhone er så som så, og nettleseren OK. Noe annet enn det har vel forsåvidt ikke iPhone å flagge med.

TyTn med ett minnekort eller to gir deg like god plass som på iPhone, men med langt mere dingser.

Lenke til kommentar
noen som har erfaringer med tytn II ?

hvordan er erfaringene med touch screenen? må enn bruke sånn pinne til å trykke med?

godt kamera?

noen andre features som e bra med den?

er det en grunn til at tytn I og II har samme pris?

syns den var litt tung.. men må vel kanskje regne med det :p

Har du kikket i denne tråden? Det er en oversikt over tester osv på første side.

Du trenger ikke nødvendigvis bruke stylus, fingeren fungerer like bra etter min mening. Det går fint å bla i kontaktene, programmer og scrolle i nettleseren med fingeren. Jeg er kjempe fornøyd med denne funksjonen.

Kameraet er helt greit i godt lys. Innendørs sliter det med bevegelse.

Den har GPS og Tomtom navigator 6 følger med. Et gratis kart over valgfri by kan lastes ned. GPSen fungerer fint til bilkjøring og sikkert andre ting. Du får andre programmer til friluftsbruk.

Jeg synes det er en veldig god mobil. Den er litt uvant i begynnelsen, men det er mange forandringer man kan gjøre for å tilpasse funksjoner.

Det eneste negative med mobilen er batteriet, det er alt for svakt. Med mitt bruk varer det en dag. Men jeg tafser fremdeles på den som om jeg fikk den i går. Jeg har enda ikke forsøkt å skru av 3G for å se hvor mye det hjelper.

Den er tung, ja, men man får et inntrykk at den er solid og av høy kvalitet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
ok.. takktakk ..

bestillte meg enn tytn II nå, gleder meg som en unge.. dyrt men de får så være :p

Hei, jeg gikk inn på siden her og så at du har bestillt en tytn ll. og jeg sitter med et mobil problem, Har veldig lyst på PDA og det jeg lurer på er om den svarte til forventningene dine? :)

Lenke til kommentar

forventet meg masse fra denne mobilen.. den svarte til 90% av forventningene , har lasta ned et par ting, og ting er bare helt imponerende.. , eneste som irriterer meg er at det ikke går ann å ha telefonen av og tror at alarmen på telefonen skal få deg opp av sengen om morgenen.., du må faktisk ha telefonen på for at alarmen skal ringe.. går heller ikke an å slå den på lydløs.. for da hører du ikke alarmen.. hehe.. sykt men men.. kjøpt meg vekkerklokke :p

Wi-fi er jo bare genialt.. sitter hjemme å duller med mobilen , sitter på jobb og duller med den.. kobler deg opp og laster ned ting.. koster ikke en krone :D

touch skjermen er genial.. men må bruke pekefinnen et par ganger i løpet av dagen.. noen som er greit..

batteri tiden er 1 dag, noe som er greit også.. setter den i laderen hver natt

likte også godt tastaturet.. hører folk syter litt over det.. men jeg elsker det

den er stor og litt i overkant tung.. men jeg har ikke problemer med å ha den i bukselomma.. litt positivt overasket der..

kameraet er ubrukelig i dårlig lys.. greit nok i dagslys ,

alle mulighetene med denne mobilen er enda ikke oppdaget .. men gleder med til å utforske i noen dager til :D

konklusjonen er..

angrer ikke, den er dyr , men føler meg skikkelig bizness guy med denne .. herlig :D

Lenke til kommentar
forventet meg masse fra denne mobilen.. den svarte til 90% av forventningene , har lasta ned et par ting, og ting er bare helt imponerende.. , eneste som irriterer meg er at det ikke går ann å ha telefonen av og tror at alarmen på telefonen skal få deg opp av sengen om morgenen.., du må faktisk ha telefonen på for at alarmen skal ringe.. går heller ikke an å slå den på lydløs.. for da hører du ikke alarmen.. hehe.. sykt men men.. kjøpt meg vekkerklokke :p

Av er AV:-)

Men hvis du laster ned SPB time, så tror jeg du kan ha tlf på lydløs men alamene fungerer (skal taste straks jeg har tlf i hende). Tror Photocontacts har muligheten for innstillinger av lydløse perioder for å deretter slå på lyden igjen automatisk.

Edit: spb time funket med tlf på Lydløs ja:-)

Endret av Martyrium
Lenke til kommentar

ja.. av er av... men er drit å jobbe natt , og så skal du sove om dagen.. da ringer jo telefonen konstant.... og hvis du må ha vekkerklokke på da, så får du jo aldri sove hvis du ikke kan ha telefonen av eller på lydløs... , men som sagt.. fixa detta problemet med å kjøpe meg ei vekkerklokke :D

Lenke til kommentar
En ting som etter min mening trekker mye ned med denne telefonen er mangelen på æ,ø,å-tastene. Dersom du er trønder vil dette bli et svært stort irritasjonsmoment etterhvert.

Men ellers er dette en god telefon!

min tytn2 har øæå taster på tastaturet, så ser ikke problemet du nevner

Lenke til kommentar

Hvis du aktiverer flymodus blir alle sendere slått av for å hindre forstyrrelse av sensitivt utstyr, for eksempel i fly eller på sykehus. Du kan ikke foreta noen anrop, og følgelig ikke sende meldinger. Du kan heller ikke bruke Bluetooth osv, men du kan fremdeles bruke planleggingfunksjonene og andre programmer som ikke krever dataoverføring eller signalbehandling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...