kaken Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hei, Dette er noe som jeg har vært plaget av før, men ikke i nærheten like ofte. Noen ganger i uka har det skjedd at jeg har blitt koblet fra nettet, men kommer på igjen etter 5 min. De siste dagene har dette blitt mer intensivt, noe som er veldig irriterende hvis man spiller onlinespill der disconnects ikke passer veldig bra inn. Her er loggen fra routeren min: 2007.10.27 15:46:56 192.168.1.152 login success2007.10.27 15:46:51 User from 192.168.1.152 timed out 2007.10.27 15:11:44 sending ACK to 192.168.1.11 2007.10.27 14:01:29 PPPoE get IP:85.164.79.31 2007.10.27 14:01:29 Username and Password: OK 2007.10.27 14:01:28 PPPoE start PPP 2007.10.27 14:01:28 PPPoE receive PADS 2007.10.27 14:01:28 PPPoE send PADR 2007.10.27 14:01:28 PPPoE receive PADO 2007.10.27 14:01:28 PPPoE send PADI 2007.10.27 14:01:23 PPPoE send PADI 2007.10.27 14:01:18 PPPoE send PADI 2007.10.27 14:01:18 Dial On Demand(PPPoE) 2007.10.27 14:01:12 PPPoE send PADI 2007.10.27 14:01:07 PPPoE send PADI 2007.10.27 14:01:02 PPPoE send PADI 2007.10.27 14:00:57 PPPoE send PADI 2007.10.27 14:00:57 Dial On Demand(PPPoE) 2007.10.27 14:00:57 PPPoE stop 2007.10.27 14:00:57 PPPoE stop PPP 2007.10.27 13:59:40 sending ACK to 192.168.1.6 2007.10.27 13:59:36 192.168.1.152 login success 2007.10.27 13:59:33 192.168.1.152 login fail 2007.10.27 13:59:32 User from 192.168.1.152 timed out 2007.10.27 11:48:29 NTP Date/Time updated. 2007.10.27 11:19:55 sending ACK to 192.168.1.2 2007.10.27 11:05:13 sending ACK to 192.168.1.7 2007.10.27 10:52:48 sending ACK to 192.168.1.152 2007.10.27 09:38:37 sending ACK to 192.168.1.11 2007.10.27 07:59:42 sending ACK to 192.168.1.6 2007.10.27 07:59:24 sending ACK to 192.168.1.152 2007.10.27 07:56:03 sending ACK to 192.168.1.152 2007.10.27 07:29:57 sending ACK to 192.168.1.152 2007.10.27 06:54:12 sending ACK to 192.168.1.7 2007.10.27 06:40:36 sending ACK to 192.168.1.11 2007.10.27 05:19:49 sending ACK to 192.168.1.2 2007.10.27 04:15:01 sending ACK to 192.168.1.152 2007.10.27 03:37:09 sending ACK to 192.168.1.7 2007.10.27 01:59:41 sending ACK to 192.168.1.6 2007.10.27 01:05:43 00:17:FA:BF:A7:E3 released 2007.10.27 00:44:31 sending ACK to 192.168.1.11 2007.10.26 23:19:42 sending ACK to 192.168.1.2 2007.10.26 22:14:58 sending ACK to 192.168.1.152 2007.10.26 19:59:39 sending ACK to 192.168.1.6 2007.10.26 17:19:35 sending ACK to 192.168.1.2 2007.10.26 16:14:55 sending ACK to 192.168.1.152 2007.10.26 15:50:50 sending ACK to 192.168.1.7 2007.10.26 14:55:19 sending ACK to 192.168.1.11 2007.10.26 13:59:38 sending ACK to 192.168.1.6 2007.10.26 13:16:03 00:14:38:09:1C:E5 released Spørsmålet mitt er, hvem skal jeg snakke med? Skaffe ny router? Telenor? Hva skal jeg si? Hva kan jeg gjøre? Edit: Router er: 3com 3CR858-91 Endret 28. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ring telenor så måler de linjen din for å se hvor stabil den er Lenke til kommentar
kaken Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 "Den" sa at "den" fant ingen kjente feil...kom ikke som en overraskelse. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Trykk sånn at du får snakke med en kundekonsulent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå