chillpill Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har et problem når jeg skal legge til nye sanger i winamp ved å bruke "Open" funksjonen. Når jeg skal spille de sangene jeg har åpnet, lukker Winamp seg. Noen som har vært borti problemet, eller vet noe om det? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ja. De fiksa det i siste versjon. Lenke til kommentar
chillpill Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Takk skal du ha. Det var bra at det ikke var Winamp 3 som var løsningen på problemet....kan ikke si jeg liker det noe særlig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Winamp 2.81 > Winamp 3. Det jeg liker med winamp er jo at det er enkelt, oversiktlig og tar lite systemressurser. Alt dette forsvant da Winamp3 kom :-? Lenke til kommentar
chillpill Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 kunne ikke vært mer enig Så sant så sant. Lurer på om de har fått det med seg. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg venter i spenning på winamp 3.1 eller hva den nå kommer til å hete. Det er liksom litt for mye som er et steg tilbake i forhold til 2.81. Èn av tingene som er slitsomt er at den ikke sorterer bort filer som ikke er musikk dersom man drar en mappe inn i spilleren. Allikevel er det mange gode idèr bare de får modnet litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå