Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite tips: Last opp island eller shore, og bare fjern ting fra mapet, så slipper man å laste opp hver eneste tekstur..

Kan hende det er noe lettere måte, men det var måten jeg synes var enklest.

Holder på å lage en modifisert utgave av island med rallybane og flere små byer :D Kan laste opp når den er ferdig :)

Føler at denne kommer til å komme på hver eneste side fremover....:

How to make fiender:

På rollupbaren (den til høyre) så velger du -Archtype entites.

Velg så -Asian_new

Så velger du ønsket karakter, ikke alle fungerer, bare gå igjennom til du finner en som fungerer

(light-pistol fungerer ihvertfall)

Endret av raid2
Lenke til kommentar
Bare fortell meg kort, hvordan setter man opp fiender?

Gå på asian_new (hvis du ikke har det så går du på view>database view>open>asian_new.xml.) som ligger i Archetype entity. Så går du på leader/camp>light rifle. De fleste andre npc'er funker ikke fordi de ikke er i demoen. Du må gå på AI>Generate all Navigations for å få dem til å skyte på deg osv.

Du er nå min nye bestekompis. Takk. :w00t:

Lenke til kommentar
Bare fortell meg kort, hvordan setter man opp fiender?

Gå på asian_new (hvis du ikke har det så går du på view>database view>open>asian_new.xml.) som ligger i Archetype entity. Så går du på leader/camp>light rifle. De fleste andre npc'er funker ikke fordi de ikke er i demoen. Du må gå på AI>Generate all Navigations for å få dem til å skyte på deg osv.

jeg finner ikke det greiene for at dem skal skyte på meg men :(

Lenke til kommentar
Svarer til and89

jeg finner ikke det greiene for at dem skal skyte på meg men :(

- Klikk øverst på menyen der hvor det står AI - velg så Generate all navigation. Skal si det flyr bly rundt øra da ja.

fant det nå, tusen takk :D

litt av øya mi :) :

91690402xk5.png

Lenke til kommentar

Hvordan Lage Skilpadder

Først trykker du på "Objects" - "Boids" - "Turtles"

og får det ut på kartet hvor du vil ha det, og da merker du fort at det ikke er Skilpadder som løper rundt, men Kyllinger!

95610091mx5.png

Her ser dere jeg har markert "Model" så trykker dere på skrivefeltet til høyre for "Model" (ikke skriv eller trykk noe på tastaturet), så ser dere at det kommer opp en liten mappe som dere kan trykke på da kommer "preveiw" opp, så ser dere at dere er inne på en mappe som heter "Chicken", så da må dere trykke den gule tibakeknappen oppe til høyre 2 ganger (da kommer dere til mappen "Animals"), så trykker dere på "Turtle" mappa og når dere er der inne trykker dere på "turtle.chr" og deretter "Open"

så har dere skilpadder :)

håper dette hjalp

Endret av andy89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...