andy89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hva med at dere som lager map's putter dem i en zip-fil og laster dem opp slik at alle kan laste ned og prøve dem i editoren? det kan vi sikkert få til , den dagen jeg blir ferdig Endret 29. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gøy å leke seg, fortsett å kom med tips. Snap to ground etc. er jo genialt! Hadde noen epic alien fights tidligere. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hvordan får man ekplosive tønner til og eksplodere høres dumt ut men de sprenger ikke! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Når man setter ut NPC'er, så kommer det kun frem en liten dokke aktig ting, er dette riktig? Uansett, når jeg trykker Ctrl+G for å spille så forsvinner jo alle NPC'ene uansett, så hvordan kan man sloss mot dem? Eller få de til å sloss mot hverandre? Tenkte på noe som som dette: http://www.youtube.com/watch?v=45HmpHR6t5A Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Når man setter ut NPC'er, så kommer det kun frem en liten dokke aktig ting, er dette riktig? Uansett, når jeg trykker Ctrl+G for å spille så forsvinner jo alle NPC'ene uansett, så hvordan kan man sloss mot dem? Eller få de til å sloss mot hverandre? Tenkte på noe som som dette: http://www.youtube.com/watch?v=45HmpHR6t5A Det er ikke alle NPC'er som fungerer. Hvis du velger en som fungerer så kommer NPC'en fram og du kan dra han rundt, de som ikke fungerer blir markert med en liten blå dukke. Bare velg en og en til du finner en som fungerer du Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva med at dere som lager map's putter dem i en zip-fil og laster dem opp slik at alle kan laste ned og prøve dem i editoren? det kan vi sikkert få til , den dagen jeg blir ferdig Flott! Trenger ikke å gjøre dere helt ferdige før dere legger dem ut da. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva med at dere som lager map's putter dem i en zip-fil og laster dem opp slik at alle kan laste ned og prøve dem i editoren? det kan vi sikkert få til , den dagen jeg blir ferdig Flott! Trenger ikke å gjøre dere helt ferdige før dere legger dem ut da. neida, her er det masse som skal gjøres så kommer til og ta litt tid men slepper den ut en gang snart Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor kan jegi kke loade NOEN texturer? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Samme problem har jeg spurt om flere ganger nå! Blir irritert Men jeg får lastet 2 texturer som har resolution på under 512x512 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Åssen setter jeg opp tornadoer? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Samme problem har jeg spurt om flere ganger nå! Blir irritert Men jeg får lastet 2 texturer som har resolution på under 512x512 Akuratt som meg... Dritt program kan jeg rett og slett si, det er jo bare bugs og manglende ting Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Skulle gjerne sett en tutorial for de som hadde gidda å laga det på hvordan man spawner npc i sandbox. Jeg har prøvd alt, men får det ikke til. Ser at et par her har fått det til, så hadde dere kunne lagd en detaljert steg-for-steg gjennomgang så hadde dere vært mine nye bestekompiser Endret 29. oktober 2007 av Villanden Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tror de lossless filene kommer med til fullversjonen. *Kryssefingrene og håpe* De hindrer jo oss i å lage "profesjonelle" baner før spillet kommer ut. De har sikkert gjort det med vilje å gi oss begrensninger(Noe som for øvrig er taktisk av dem også) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bare fortell meg kort, hvordan setter man opp fiender? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Bare fortell meg kort, hvordan setter man opp fiender? Gå på asian_new (hvis du ikke har det så går du på view>database view>open>asian_new.xml.) som ligger i Archetype entity. Så går du på leader/camp>light rifle. De fleste andre npc'er funker ikke fordi de ikke er i demoen. Du må gå på AI>Generate all Navigations for å få dem til å skyte på deg osv. Endret 29. oktober 2007 av Zonked223 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bare fortell meg kort, hvordan setter man opp fiender? Gå på asian_new (hvis du ikke har det så går du på view>database view>open.) som ligger i Archetype entity. Så går du på leader/camp>light rifle. De fleste andre npc'er funker ikke fordi de ikke er i demoen. Du må gå på AI>Generate all Navigations for å få dem til å skyte på deg osv. Okei, takk, skal prøve Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 @ royale og Bruktbilen: Display på menyen øverst og trykk på sketch Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tenkte jeg skulle lastet opp et map hvis folk vil prøve.. Noen som vet om noen gode gratis plasser å laste opp? Bortsett fra forumet? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 http://filebeam.com/ her pleier jeg å laste opp Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Samme problem har jeg spurt om flere ganger nå! Blir irritert Men jeg får lastet 2 texturer som har resolution på under 512x512 Du må passe på at du velger File / Generate Textures etter du har edita terrain f.eks. Altså rutinen er at du går på Terain / Edit Terrain og så tegner du terrenget med brushen eller genererer random terreng. Da er alt grått helt til du velger "Generate Textures" under File. Hvis det fortsatt er grått så regner jeg med layeret ditt under "Edit Terrain" er feil. Altså den greier ikke å finne texturfilen. Siden dette er demo så er det masse teksturer som mangler, så er sikkert derfor dere sliter. Det jeg gjorde var å åpne demo øya og lagra alle ressurssene derfra og så brukte de Tro det eller ei, men jeg har en øy nå som strekker seg 16 km i hver retning. Det er som å se utover Trondheim by som jeg sa til en annen hehe. Det er så sykt svært, det er 10x større enn single player øya. Men er noe helvete å rendre texturer på. Men om den lar seg spille på realtime når jeg eksporterer gjenstår å se, jeg spiller på den kun i editoren enda da jeg har en del AI arbeid igjen. Lager en SP map hvor DU skal krige deg gjennom en tett jungel mens en del soldater jakter på deg med predator musikken i bakgrunnen Endret 29. oktober 2007 av Avean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå