Bebeluv Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tac tanksen var litt av en "tanks" reine atombomba jo litt forskjell fra lauchern til tanksen må jeg si ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kan nokon vere så snille og seie kvar eg kan laste ned editoren? Eg lasta ned SP demoen, men eg kan ikkje finne den der. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kan nokon vere så snille og seie kvar eg kan laste ned editoren? Eg lasta ned SP demoen, men eg kan ikkje finne den der. C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo\Sandbox2 Installer Hvis du ikke har installert spillet et annet sted på maskina di. Det her fant jeg ut i går. Stiller du på variablene kan du få shotgun til å drepe "uhyret" på et skudd Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Alt er kliss hvitt hos meg :| jeg vil og! hehehe, me help http://doc.crymod.com/frames.html?frmname=...file=index.html les det som blir sakt der men før du begynner og "male" så les det han sier på slutten det med farge så trykker du også på din farge sak så er den het hvit så på høyre side kan du velge hvor mørk den skal være så tar du den litt mørk og begynner og male men dette må du gjøre når du er helt klar til og male vist du forstår Endret 28. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Fins det noen videoer som viser litt hvordan Sandbox 2 funker? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 kan noen hjelpe meg? den røde telleren oppe i hjørnet hvordan får man den av ? Recording TimeDemo, Frames: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fikk laget ett map, men alle fjellene og bakken er jo hvitt :S Er sjø der, den er blå. og eg kan ikkje gå inn i banen og teste heller. Hva er galt? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Fikk laget ett map, men alle fjellene og bakken er jo hvitt :SEr sjø der, den er blå. og eg kan ikkje gå inn i banen og teste heller. Hva er galt? 2 poster over min står det hvordan man fikser det hvite og for og teste banen må man save det man har lagd, så gå ut av sandbox 2 og så starte det igjen og load'e mappet ditt og så funker det Endret 28. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
Swingeling Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 noen som har prøvd og spawne bak den båten på slutten? da får du litt mere av demoen ;D (ser et par ailiens også ;O ) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 noen som har prøvd og spawne bak den båten på slutten? da får du litt mere av demoen ;D (ser et par ailiens også ;O ) Jeg har prøvd det. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Gleder meg til [insert Crysis Date]. Kan man redigere alle banene da? Går det ann å redigere noe slik at det blir slik når du spiller SP? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) morsomt å teste forskjellige ting, mange muligheter EDIT: skrev ny tekst Endret 28. oktober 2007 av Belfez Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hvis du har lyst til å spille og lage ting på singleplayer mapet så går du på crysis demo,game, levels, island og velg island.cry og vent til den loades. ikke bry dem om errorene som kommer noen som kan hjelpe meg med å legge til skillpadder? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Gleder meg til [insert Crysis Date]. Kan man redigere alle banene da? Går det ann å redigere noe slik at det blir slik når du spiller SP? Det skal nok gå helt fint, var ihvertfall moro å bruke Sandbox-editoren på Far Cry, som er nesten kliss lik denne Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med å spawne npc'er? Noen som vil se hvor "PRO" jeg er? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Tip of the day Noen som vet hvorfor bakken blir helt psykedelisk etter at jeg har valgt generate surface texture? Er hvit når jeg ser den langt ovenifra men når jeg går nærmerere får jeg nesten epilepsianfall av å se på den Endret 28. oktober 2007 av Mompen Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hvordan lager man et flatt område? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hvordan lager man et flatt område? Terrain - Modify Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan plassere vanlige hus Trykk på: 1. Brush 2. Library 3. Architecture 4. Village 5. Dobbelklikk på f.eks. "house_small_a" 6. Venstreklikk en plass på kartet. Her ligger masse bygninger man kan ødelegge Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har begynt og forstå sanbox nå, enormt kult Men hvordan adder man trær? hadde vert kult med mye trær og slikt, hus og sprengt alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå