larsere Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Så bra ut det Maniche, ser du driver med mye rart på Crymod Jeg må få lagt ut noen av mine kreasjoner Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Stemmer det - har et map i development nå for Traction Wars og kan love dere at det vil bli ett sykt map etterhvert. Maniche Lenke til kommentar
larsere Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Så på Traction Wars på crymod og gleder meg til å se det ferdige resultatet Jeg driver selv å lager en mod, den skal hete Trolls Of Norway og basere seg på Norsk natur;)Jeg er forøverig mest TOD-Artist da... Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg driver selv å lager en mod, den skal hete Trolls Of Norway og basere seg på Norsk natur;) Nice, hadde en lik idé engang - er jo en del nordmenn på Crymod, hehe. Nature-trek maps eller..? Maniche Lenke til kommentar
larsere Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bruker "European Nature Set" som vegitasjon og noen custom teksturer og materialer. Har ikke kommet så langt, men kan legge ut et par screens Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Høres fett ut anyway! Woody blir mest sannsynelig 2 versjoner; ett nature-trek og ett "vanlig" med AI og en story ved siden av. Tror Miljøaktivistene kunne likt mappet mitt, haha. Maniche Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg suger skikkelig med sandbox2, jeg mener, jeg klarer å finne ting å sette ut, og kjent med div. verktøy osv. men klarer ikke sette det sammen slik at det blir bra.. Hjelp anyone? ALle mappene jeg lager ser ut som møkk.. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg suger skikkelig med sandbox2, jeg mener, jeg klarer å finne ting å sette ut, og kjent med div. verktøy osv. men klarer ikke sette det sammen slik at det blir bra.. Hjelp anyone? ALle mappene jeg lager ser ut som møkk.. Legg ut noen bilder, da hadde det vert mye enklere å hjelpe deg. Prøv å varier bruk av stein, planter osv. Men husk at ting må passe sammen, ikke bare plukk ut alt du syntes er kult Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Og, tok to kjappe, jeg ser at jeg mangler en de lting som stein, og mer variasjon.. Men Vet egentlig ikke hvordan jeg kan få det til bra. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ser jo ikke galt ut det, Wuvahef! På det andre screenshotet ditt, ville jeg anbefalt og ta vekk noe av grasset (bigpatch_big ser det ut som du bruker), og heller erstatte de med bigpatch_mid og sette dem på 0.74 i size (se i "options") og bruke dem litt rundt omkring og ikke glem å sett på random_rotation og random_size til rundt 0.32-ish. Du kan også bruke bigpatch_small, sett them på 0.74, random_rotation på og random_size til 0.34 også; husk å tick "use_terrain_color" på alle gress-typene og bruk bigpatch_small litt innimellom der bigpatch_med ikke er. Da kommer gresset ditt til å se mye bedre ut neste gang du tar "Generate Surface Textures", hehe. Du kan også leke litt med Time of Day; bruk litt mer SSAO for å få en dypere ToD (time of day), og lek litt med HDR og Fog! Maniche Ville også Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har det kommet sandbox for Warhead? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nope, Warhed bruker en modifisert motor og filene er lukket, det betyr at du ikke kan redigere på de. MEN derimot Crysis Wars-editoren har kommet, det er bare en forbedet versjon av standard editoren som fulgte med Crysis.. Snark kommer CE3, åååå som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå