SilentNET Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det står i dokumentasjonen at UAC må slås av før du installerer editoren. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 *Lager liv i tråden* Har et problem i Editoren. Driver på å lage et map, men når eg skal feks lage interiør fra Geom Entity i et hus, så blir objektene nesten alltid flyvende litt over bakken, eller litt under bakken. Går det an å få Z-aksen til å bevege seg litt mer "smooth", den flytter jo seg alt for langt når man flytter på den? Har også prøvd Follow Terrain Sanp and to obejcts, men den hjalp iallefall ikkje. Har også et problem nr.2. På usynlige objekter, som triggers osv, pleide det å vere en gul ball sånn at eg kunne se kor de var. Men nå har det forsvunnet, så alt eg ser er bare den saken med x,y og z aksen. Noe som gjør det umulig å finne igjen også. Takker for svar. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har også et problem nr.2. På usynlige objekter, som triggers osv, pleide det å vere en gul ball sånn at eg kunne se kor de var. Men nå har det forsvunnet, så alt eg ser er bare den saken med x,y og z aksen. Noe som gjør det umulig å finne igjen også. Takker for svar. Tror det er shift-space man trykker så man kan se det igjen Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har også et problem nr.2. På usynlige objekter, som triggers osv, pleide det å vere en gul ball sånn at eg kunne se kor de var. Men nå har det forsvunnet, så alt eg ser er bare den saken med x,y og z aksen. Noe som gjør det umulig å finne igjen også. Takker for svar. Tror det er shift-space man trykker så man kan se det igjen Takker takker, funka fjell. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 hvor laster man ned editoren? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Man laster den ikke ned, den ligger på Crysis-platen under mappen "SandBox2". Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 huh kan ikke huske å lasta ned noe fra platen :/ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nei, du laster ikke ned noe fra platen. "Platen" som er Crysis dvd-en setter du inn i dvd-romen din, så åpner du platen i utforsker og finner mappen SandBox2. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvordan, Sandbox2 og ...? Lenke til kommentar
fogduckers Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) jeg har nå instalert crysis og crysis sandbox men jeg får den ikke te å funke jeg finner ingen snarvei i crysis mappa til sandbox programme kan noen hjelpe meg? og når jeg starter crysis så er 'mod' ruta te venstre vekk noen som vet hvorfor? Endret 4. oktober 2008 av andsa Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hmm, har sandbox 2 men forstår ik så mye av den :/ Hvordan lager man orkan og skypumper og slikt? Jeg kan spawne helis og vtols og slikt Men har ikke anelse hvordan man lager nye mapper! Og hvordan får man vekk alle de blåe og røde og alle de andre fargene når jeg har oppe et map? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 http://doc.crymod.com/SandboxManual/frames...file=index.html Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Takker Fannt Denne også Eneste problemet nå er den J@£vla mørketiden Noen som hvet hvordan få den vekk? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Finnes det noen guider dere anbefaler? Har en map nå som jeg har editert litt på og vil prøve den. Hva gjør jeg? Lagrer den ? hvor ? og? Ser div koder for å få glatte fall av objekter og ikke 1fps som for eks cl_hud 0 r_DisplayInfo 0 fixed_time_step 0.033333 Hvor skrives alle disse? Endret 11. januar 2009 av War Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Console vill jeg tro. Om jeg ikke husker feil får du den opp ved å trykke | knappen (over TAB og til venstre for 1) Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Lagrer man det og spiller "brettet" igjennom spillet eller lager man og gjør alt i sandboxen? For eks bygge tårn av 1 milliard tønner og skyte på dem. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Man gjør alt i sandbox vil jeg tro... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei hei hei jeg gjør en buuump. Hvor er de eksploderende tønnene i entity? Finner de ikke. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Woody Apo aka Maniche på Crymod Endret 26. august 2009 av apoligize Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå