Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kalles et av Nuclear våpnene i Crysis, og hvor i Sandbox2 finner jeg dette?

EDIT:

Se på spesifikasjonene for min nye PC i min signatur. (Har ikke fått den enda)

Vil jeg kunne kjøre Crysis på Ultra High? Eller High?

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

Skal nok klare Ultra High. Spilte demoen på Ultra high med:

Intel Core 2 Duo "Conroe" 2.4GHZ(klokket til 3.2), XFX 8800GTS 640(overklokket ganske mye, men husker ikke helt innstillingene), og 2GB Corsair TWIN2X PC2-6400 med oppløsningen 1366x768. Funket flott men ble litt i hardeste laget avogtil. Var ikke stabilt 30fps ihvertfall. Du burde nok klare det fint med SLI.

Lenke til kommentar

Crysis funker ikke så godt med SLI enda. Det skulle visstnok være forbedret ytelse i den nye patchen (_1_1), men tror ikke det hjalp noe særlig.

Jeg har heller ikke opplevd noen forbedringer med _1_1, faktisk tvert imot. Har opplevd flere bugs nå enn da jeg kjørte med orginal innstallasjon. Ytelsen har bare gått ned litt. Gikk ned fra avg. 25 ned til 23. Det var ikke det helt store hoppet da, men ytelsen burde jo ikke ha gått ned da. :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Når jeg prøver å laste ned sanbox, begynner den å laste ned, men det kommer en melding som sier: Error 1304. Error writing to file C:\program files\elecrtonic arts\crytek\crysis\bin32\editor.exe

verify that you have access to that directory.

RETRY Cancel

hva skal jeg gjøre?? :p

post-154687-1204124251_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg gjorde følgende, fungerte som bare det:

PUTT CRYSIS CDEN I PC!

Gå inn på "Min Datamaskin". Høyreklikk på Crysis-ikonet, og trykk på "Utforsk". Så går du inn på mappen som heter "Sandbox2". Installer filen.

Da du er ferdig med installasjonen, går du inn på C: disken din, "Programfiler" , "Electronics Art" , "Crytek" , "Crysis" , "Bin32".

Der finner du "Editor" ikonet. Lag evt. en snarvei av denne, og legg den på skrivebordet. Trykk på ikonet, og editoren burde fungere. =)

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

PUTT CRYSIS CDEN I PC!

Gå inn på "Min Datamaskin". Høyreklikk på Crysis-ikonet, og trykk på "Utforsk". Så går du inn på mappen som heter "Sandbox2". Installer filen.

Da du er ferdig med installasjonen, går du inn på C: disken din, "Programfiler" , "Electronics Art" , "Crytek" , "Crysis" , "Bin32".

Der finner du "Editor" ikonet. Lag evt. en snarvei av denne, og legg den på skrivebordet. Trykk på ikonet, og editoren burde fungere. =)

det var akkurat det jeg gjorde, men når jeg skulle instalere filen kom meldingen!

Lenke til kommentar

PUTT CRYSIS CDEN I PC!

det var akkurat det jeg gjorde, men når jeg skulle instalere filen kom meldingen!

Hmm. Sjekk at Crysis ligger der hvor meldingen viser til.

Lenke til kommentar

PUTT CRYSIS CDEN I PC!

Hmm. Sjekk at Crysis ligger der hvor meldingen viser til.

den er det.. :p hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...