Gekonody Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Si at det går an å hogge ned stolpene huset står på *Krysser fingre* Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Si at det går an å hogge ned stolpene huset står på *Krysser fingre* Går dessverre ikke.. Lite aktivitet her for tiden egentlig.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Trenger... bedre... PC... til... Crysis. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lite aktivitet her for tiden egentlig.. Lite FPS også Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Slike store "samletråder" om et emne er vel egentlig ikke ønsket så veldig mye at det gjør noe på dette forumet. Grunnregelen tror jeg er noe sånn som at de som har spørsmål kan stille dem (i en egen tråd), også kan folk svare. Dette gjør det mye lettere å søke også. Istedenfor å lete gjennom en gigantisk tråd for å finne det man er ute etter. Det i tillegg til at neppe mange aktive her på forumet sitter med Sandbox2. Tror nok de fleste holder seg til de mer spesifikke Sandbox2 og Crysis mod-forumene/portaler på andre nettsider. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 de som bruker sandbox2 bruker denne tråden. må vell være bedre det enn 100 tråder som "hvordan legge til våpen i sandbox2" osv å denne er norsk, derfor er det lettere med denne. skjønner ikke helt hva som er problemet... Lenke til kommentar
krillee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 noen som vet om det er en helikopter-landingsplass som man kan sette ut? (bortsett fra den store i mp) Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det noen som vet om det er mulig å få fiendene til å ikke kunne dø? Jeg har greid å gjøre så de ikke kan dø av skudd, men hvis jeg tar de opp og kaster de så dør de .... Jeg prøver da altså å få gjort at de ikke kan dø av noe. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det virker ikke å gjøre dem "unpickable" da? Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvis jeg setter på NoGrab så kan jeg jo ikke ta de opp i det hele tatt. Har liksom lyst til å "leke" litt med de Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva f? Får plutselig ikke åpnet mappet mitt lenger, skjer ingenting når jeg prøver å åpne det! Forslag? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva f? Får plutselig ikke åpnet mappet mitt lenger, skjer ingenting når jeg prøver å åpne det! Forslag? Kopier, lim inn og åpne? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hjalp dessverre ikke.. Får vel begynne på nytt. Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Når jeg skal åpne Sansbox2 installer i vista 64bit, får jeg denne meldingen: Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Når jeg skal åpne Sansbox2 installer i vista 64bit, får jeg denne meldingen: Og når jeg installer det på C:/Sandbox2 klarer jeg ikke å starte programet Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Prøvd å installert editoren i en annen mappe? Endret 12. januar 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Start installasjonen som administrator (høyreklikk). Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Skjønner ikke hvordan jeg bruker den jeg. Noen som kan hjelpe meg? Det dreier seg om å spille litt i Editoren. Har lagt til et Helikopter og vil fly. Endret 13. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Husk på å lagre kartet, avslutt editoren og start opp igjen, da skal du kunne trykke CTRL+G og løpe rundt Endret 13. januar 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå