Iceman22 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei, når jeg legger til den komfyren som er på bildet, så kan jeg ikke plukke den opp, men det skal gå. Noen som vet hav jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Trykk på den, og ute til høyre huke av for "pickable"? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Entity -> Physics -> BasicEntity -> der det står model ("....box.cgf") bytter du ut med der du finner cooker i mappen game/objects/library/props/misc/cooker. Under model skal det da stå pickable. huk av den. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Takk for det, kan nå plukke den opp, men nå er den ikke like kraftig som den er på single player. Et hus blir ikke ødelagt når jeg kaster komfyren på den, men en tønne som ikke veier noe gjør det. Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har eit lite problem med å adde haier i editoren.,. Når eg skal linke triggeren til haien slutter Sandbox 2 å fungere., og krasjer.., Og lurer fælt på kvifor? Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Og hvordan har du klokket E6600 prosessoren til 3,3 Iceman22 ? jeg klokket min til 2,7 uten problem, men over det så seie maskina mi blæ Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Og hvordan har du klokket E6600 prosessoren til 3,3 Iceman22 ? jeg klokket min til 2,7 uten problem, men over det så seie maskina mi blæ PM sendt så det ikke blir mer offtopic. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Går helt fint hos meg. Men hvis du ikke får de til kan du prøve å stille "mass" til "-10" Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvordan gjør man slik at det regner? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvordan gjør man slik at det regner? Les/last ned denne Lenke til kommentar
krillee Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) jeg er skikkelig noob på dette området, men har begynt å lage en liten øy og har fulgt sp demo toturial samt andre for å få det til: alt går greit, men så er spm: Hvordan får jeg laget flere textures på en øy, uten at det må være en som dekker hele øya? Jeg tenker for eks t jeg først dekker hele øya med gress textures og grønnd layer, for så å legge på andre layers og textures der hvor jeg vil ha sand, steiner osv.... noen som vet? har prøvd det meste jeg kommer på... edit: fant ut av det, leste i manualen Endret 31. desember 2007 av engjac Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan gjør man ting store? Hadde vært kult å gjør NK's ti meter høye! Post gjerne pics! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan gjør man ting store? Hadde vært kult å gjør NK's ti meter høye! Post gjerne pics! Ved siden av Rotate\Move-knappene har du en knapp for Scaling Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) og det fucker alt opp blir ikke som man håper gjorde det med en båt den gikk nesten ikke forover og bunnen gikk ikke nedi vannet! Endret 2. januar 2008 av Audison Connection Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Etter min erfaring blir det bare surr om man prøver det med kjøretøy (bil, båt, fly) Men med andre ting (hus, steiner, møbler, vegger etc) fungerer det utmerket Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 "King in the castle, king in the castle!" Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Liten titt på mappet jeg driver med nå, blir mye gøy der Prøver såvidt det er på high. Endret 2. januar 2008 av Mompen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Du trenger en sol , evt mye lamper Endret 2. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jobber med saken, mye å finne ut av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå