andy89 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få sollys på mappet mitt? I editoren er det sollys, men når jeg spiller mappet ingame er det natta hele tiden. det endrer du i "Time Of Day" gå her: Terrain -> Time Of Day der det står "Current Time" der stiller du vilket klokkeslett du vil starte på når du starter vil du at det skal se bedre ut og at sole skal bevege seg trykker du på "Import From File" så må du trykke deg helt tilbake til "Crysis" mappa der er det en mappe som heter Editor inni der ligger det en fil "default_time_of_day.tod" Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få sollys på mappet mitt? I editoren er det sollys, men når jeg spiller mappet ingame er det natta hele tiden. det endrer du i "Time Of Day" gå her: Terrain -> Time Of Day der det står "Current Time" der stiller du.... Gjorde det, men det skjedde ingenting. Tror grunnen er fordi jeg har tatt mappet sniperisland og modifisert det, så savet det med et annet navn. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå som jeg har fått meg ny maskin har jeg spilt en del Crysis, og skulle nå installere Sandbox. Hver gang jeg loadet, create eller gjorde noe som helst krasjet det. Kjører XP SP2 32-bit. Fant ut av at mange har hatt samme problem som meg mens jeg trålet nettet, og poster derfor løsningen som hjalp meg: Start -> kjør -> "regedit". Bla deg fram til denne mappen og trykk på den: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\ I den hvite ruten i midten får du da opp noen navn og noen tall. Høyreklikk på variabelen NoRecentDocsHistory og velg Endre. Sett verdien til 0, trykk OK. Lukk regedit og start Sandbox på nytt. Virker fett Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få sollys på mappet mitt? I editoren er det sollys, men når jeg spiller mappet ingame er det natta hele tiden. det endrer du i "Time Of Day" gå her: Terrain -> Time Of Day der det står "Current Time" der stiller du.... Gjorde det, men det skjedde ingenting. Tror grunnen er fordi jeg har tatt mappet sniperisland og modifisert det, så savet det med et annet navn. Er det fordi du har andre grafikkinstillinger ingame? Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Kjører alt på high i editor, og ingame. Anyways, jeg starter heller på et nytt map, fant noen guider på cry-mod. Endret 16. desember 2007 av royale Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Er det noen som har fått til at gjenstander (fysikk) kan lagre "state"-en sin (posisjon, rotasjon, etc) som når de er behandlet av fysikkmotoren i editoren. Skjønner? Altså, f eks, en hengebro. Når man importerer den fra prefabs, så er den helt stiv, og man må spille (Ctrl-G) og slå på den en gang for at den skal se ut som en hengebro. Hvordan lagrer jeg "state"-en? Sånn som tønner etc, i stedet for å måtte plassere dem med millimeterpresisjon, hvordan ber jeg bare motoren behandle dem og lagre dem senere? Noen bilder fra prosjektet mitt: Endret 20. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Nice, du har fått forståelsen på editoren du, LostOblivion. Har ikke blitt til at jeg har holdt på med editoren på lenge. Endret 20. desember 2007 av aleksanderro Lenke til kommentar
krillee Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 pent map lostoblivion Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 NICE lostoblivion, nå fikk jeg plutselig lyst til og lage map Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har noen av dere laget et map som dere spille online? Hadde hvert nice og spille noen map som noen hadde laget Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hehe, takk for kommentarer, tro på hva jeg sier når jeg sier at det ikke så halvparten så bra ut før jeg brukte vegetation tool. Men ingen som veit hvordan man fikser fysikken og sånt? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 lostoblivion, det mappet var latterlig fint... Går ut ifra at du legger det ut her når det er ferdig? Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 HVOR FINNER JEG DET?? sandbox 2... Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ha i CD-en. Gå inn på min datamaskin, høyre klikk og åpne crysis, der ligger det ei mappe som heter sanbox2, åpne den og instaler den Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg får ikke til og male bakken -.-, eller, har løst det, men så fort jeg genererer noe, f.eks. Generate surface texture så blir alt GRØNT! Noen som vet hvorfor? -.-" Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Eller noen som vet hvordan man får opp console i editoren? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Eller noen som vet hvordan man får opp console i editoren? er det ikke samme som i spillet? | eller så va det § Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Eller noen som vet hvordan man får opp console i editoren? Du er i game-mode. Og trykker på samme knapp som du åpner console i spillet, "|" (Knappen til venstre for 1, samme som i CS) Endret 21. desember 2007 av Sjuki Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Eller så har du under view -> Consol. Da vises den som en toolbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå