Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2


Anbefalte innlegg

laster endelig ned ekte versionen fra EA smile.gif
Hva mener du? Er det en "ordentlig" versjon av Sandbox jeg har gått glipp av?

 

En annen ting. Når jeg bruker importerte layers (fra island), og bruker de i mappen min, så skjer det noe merkelig etter at jeg har lagret og åpnet igjen. Teksturen til layererne blir beholdt, men fargen endres til f eks grønn som er fargen for kartet når jeg starta. Og får ikke fiksa det! Men når jeg painter over det igjen, blir tilen jeg painter på stilt tilbake til det den var, men resten er fortsatt grønt. Og når jeg prøver å spille verdenen i Crysis, så er alt grønt igjen. Hjelp!

post-89409-1197561379_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så vist man skal ha en foss så bare roterer man elva 90grader nedover?

eller hvordan lager man foss vist ikke sånn?

 

Foss lager man ved å legge til partikkeleffekter. Database -> particles. -> åpner du water.xml

 

Til deg LostOblivion, så kan du bare prøva genearte surface texturene på nytt

Endret av Sjuki
Lenke til kommentar

mente ekte versionen av spillet :p

 

men min "sandbox2" vil ikke starte :(

fant en som hadde samme problem som fant ut av det :)

 

dere må inn på DVD-en dere laster ned bare drit i å last ned "sandbox2" den er 14 MB men den skal være 17MB(den i DVD-en er 17MB)

Endret av Audison Connection
Lenke til kommentar
Til deg LostOblivion, så kan du bare prøva genearte surface texturene på nytt
Takk! Det hjalp! En annen ting. Når jeg plasserer bygninger og går inn eller slår de etc så begynner å behandles av fysikkmotoren. Hvordan gjør jeg sånn at fundamentet står på bakken uansett, men at delene etc går i stykker?

post-89409-1197571413_thumb.jpg

post-89409-1197571421_thumb.jpg

Lenke til kommentar
så vist man skal ha en foss så bare roterer man elva 90grader nedover?

eller hvordan lager man foss vist ikke sånn?

 

Foss lager man ved å legge til partikkeleffekter. Database -> particles. -> åpner du water.xml

 

Til deg LostOblivion, så kan du bare prøva genearte surface texturene på nytt

 

fant water greia men finner den ikke etter jeg "load"a den:P

Endret av Audison Connection
Lenke til kommentar
Hvordan får jeg tønner til å eksplodere?

 

gå her:

Gå til archetype entity -> props -> storage/local/barrels og velg barrels_explosive_red

 

vist ikke du har noe i archetype entity så går du her: View -> open view pane -> database view

så trykker du load library så velger du "props"

Lenke til kommentar
Og jeg får ikke til å stable tønnene oppå hverandre. Noen som vet hvordan?

 

post-101675-1197742820_thumb.jpg

 

Du bruker verktøyet som jeg har ringet rundt med en rød sirkel. Så velger du enten X, Y, Z, follow terrain eller follow terrain and snap to object til å flytte objektet. Siden du skal ha de oppå hverandre velger du objektet(tønna), kopierer det ( ctrl +c) og velger at den skal følge z aksa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...