LostOblivion Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 laster endelig ned ekte versionen fra EA smile.gifHva mener du? Er det en "ordentlig" versjon av Sandbox jeg har gått glipp av? En annen ting. Når jeg bruker importerte layers (fra island), og bruker de i mappen min, så skjer det noe merkelig etter at jeg har lagret og åpnet igjen. Teksturen til layererne blir beholdt, men fargen endres til f eks grønn som er fargen for kartet når jeg starta. Og får ikke fiksa det! Men når jeg painter over det igjen, blir tilen jeg painter på stilt tilbake til det den var, men resten er fortsatt grønt. Og når jeg prøver å spille verdenen i Crysis, så er alt grønt igjen. Hjelp! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) så vist man skal ha en foss så bare roterer man elva 90grader nedover?eller hvordan lager man foss vist ikke sånn? Foss lager man ved å legge til partikkeleffekter. Database -> particles. -> åpner du water.xml Til deg LostOblivion, så kan du bare prøva genearte surface texturene på nytt Endret 13. desember 2007 av Sjuki Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) mente ekte versionen av spillet men min "sandbox2" vil ikke starte fant en som hadde samme problem som fant ut av det dere må inn på DVD-en dere laster ned bare drit i å last ned "sandbox2" den er 14 MB men den skal være 17MB(den i DVD-en er 17MB) Endret 13. desember 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Til deg LostOblivion, så kan du bare prøva genearte surface texturene på nyttTakk! Det hjalp! En annen ting. Når jeg plasserer bygninger og går inn eller slår de etc så begynner å behandles av fysikkmotoren. Hvordan gjør jeg sånn at fundamentet står på bakken uansett, men at delene etc går i stykker? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva skjedde egentlig her? Må være en rar bug. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) jeg fikk og sånn med begge armene har skjedd 2 ganger noen som kan si vilke "textures" dere bruker på fjell? finner ikke noen bra jeg Endret 13. desember 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Mye fett man kan lage med Voxels: Fra øyprosjektet mitt. Idéen kom fra en liknende sand-fjell-hule jeg så når jeg var på Gran Canaria. Endret 14. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke ille det der LostOblivion Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Så veldig fett ut! Keep on the good work! Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) så vist man skal ha en foss så bare roterer man elva 90grader nedover?eller hvordan lager man foss vist ikke sånn? Foss lager man ved å legge til partikkeleffekter. Database -> particles. -> åpner du water.xml Til deg LostOblivion, så kan du bare prøva genearte surface texturene på nytt fant water greia men finner den ikke etter jeg "load"a den:P Endret 14. desember 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bare drar dem fra sidemenyen når du har databasen oppe. Du kan stille på instillingene sånn at de blir større, kraftigere og varer lengre, Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvordan får jeg tønner til å eksplodere? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvordan får jeg tønner til å eksplodere? gå her: Gå til archetype entity -> props -> storage/local/barrels og velg barrels_explosive_red vist ikke du har noe i archetype entity så går du her: View -> open view pane -> database view så trykker du load library så velger du "props" Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Og jeg får ikke til å stable tønnene oppå hverandre. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Og jeg får ikke til å stable tønnene oppå hverandre. Noen som vet hvordan? Du bruker verktøyet som jeg har ringet rundt med en rød sirkel. Så velger du enten X, Y, Z, follow terrain eller follow terrain and snap to object til å flytte objektet. Siden du skal ha de oppå hverandre velger du objektet(tønna), kopierer det ( ctrl +c) og velger at den skal følge z aksa. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har dere opplevd at når man først har plassert et objekt og prøver å flytte det med snap-to-objekt, så funker det ikke helt? Den bare vimser rundt virker det som.. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Åssen er det man får AIen til å kjøre biler og sånn? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Åssen er det man får AIen til å kjøre biler og sånn? http://www.cryengine2.org/sandbox-tutorial...nter-a-vehicle/ Kort forklart Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få sollys på mappet mitt? I editoren er det sollys, men når jeg spiller mappet ingame er det natta hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå