aleksanderro Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Har aldri hørt at XP 32Bit ikke kan utnytte mer en 2GB. Er det ikke ca 3 - 3,3 - 3,5 GB? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Det tror jeg ikke, da den kun fant 1GB før, skulle da ha funnet 1,25GB i såfall. (ENDRET: dette var til kommentaren på forrige side) Dette fant jeg på Google nå: In short:- Windows XP Pro 32bit can handle up to 4GB of RAM. - A program running in Windows XP Pro 32bit can access up to 2GB of RAM. - A program running in Windows XP Pro 32bit with the /3GB switch in boot.ini can access up to 3GB of RAM. Endret 20. november 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det tror jeg ikke, da den kun fant 1GB før, skulle da ha funnet 1,25GB i såfall. (ENDRET: dette var til kommentaren på forrige side) Dette fant jeg på Google nå: In short:- Windows XP Pro 32bit can handle up to 4GB of RAM. - A program running in Windows XP Pro 32bit can access up to 2GB of RAM. - A program running in Windows XP Pro 32bit with the /3GB switch in boot.ini can access up to 3GB of RAM. Aha, den var fin, takk skal du ha! Da fikk vi klarert det.. Et program under 32 bit kunne bare bruke 2 GB.. Ikke rart CryTek da har valgt å benytte seg av 3 GB grensen, så krevende som den grafikk motoren er Fikk veldig lyst til å prøve editoren under et 64 bit OS med full utbytte av 4 GB ++ minne! Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) her er mitt map i "low", "med" og "high" grafikkinstillinger stor forskjell Low: Med: High: Endret 24. november 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Fikk inspirasjonen fra Seith's island bana. La alt i spoiler så det ikke skal bli så langt å scrolle ned til neste innlegg. Endret 24. november 2007 av Sjuki Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) her er mitt map i "low", "med" og "high" grafikkinstillingerstor forskjell Low: Med: High: Fikk inspirasjonen fra Seith's island bana.La alt i spoiler så det ikke skal bli så langt å scrolle ned til neste innlegg. Sykt nice dere! Endret 25. november 2007 av aleksanderro Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) her er mitt map i "low", "med" og "high" grafikkinstillingerstor forskjell Low: Med: High: Sykt nice! Takk det går ikke ann og spille det mappet på low blir alt for lyst :!: noen her som vet hvordan man lager spawningpoint? *LØST* Endret 27. november 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hvordan får jeg fjerne den hvite info skriften oppi høyre hjørne i editoren? Det det står fps, hvilken modus jeg kjører i (32 eller 64 bit. High, med eller low) osv. Tenkte jeg kulle filme litt, så vi gjerne ha et rent bilde.. Endret 8. desember 2007 av SiestaZ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hvordan får jeg fjerne den hvite info skriften oppi høyre hjørne i editoren? Det det står fps, hvilken modus jeg kjører i (32 eller 64 bit. High, med eller low) osv.Tenkte jeg kulle filme litt, så vi gjerne ha et rent bilde.. prøv med r_displayinfo 0, i console. Hvis det funker i editor da Endret 8. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjøpte Crysis på torsdag, og fikk begynt på en map i kveld. Ideen er at det skal være et billøp fra bunnen av fjellet til toppen. På veien møter man fiender, skrap og andre hindringer i veien. Mange bygninger å kjøre gjennom :-D Planen er at man skal kunne velge mellom de forskjellige kjøretøyene i spillet. Men jeg må få fikset sånn at de tåler hopp og fall bedre, og noe sånn at man ikke kan gå ut når man har gått inn. Kjenner jeg meg selv så gidder jeg vel ikke mer når jeg nærmer meg 70%-90% ferdig. Er sånn det har gått med alle WC3 mappsene jeg har lagd. Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjenner jeg meg selv så gidder jeg vel ikke mer når jeg nærmer meg 70%-90% ferdig. Er sånn det har gått med alle WC3 mappsene jeg har lagd. Har det samme problemet. Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg fant ut hvordan man får fjernet "displayinfo", altså den skriften oppi høyre hjørne i editoren med fps osv.. Man går inn på "Tools" -> "User commands" -> "displayinfo". Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ok, jeg fikk til editoren i demoen, men åssen får jeg den til i fullversjonen? :!: Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ok, jeg fikk til editoren i demoen, men åssen får jeg den til i fullversjonen? :!: Ligger på dvd-platen under mappen Sandbox 2 Lenke til kommentar
Myratir Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei, Jeg har lurt på en ting lenge og det er det att hvordan får jeg sprenge, slå o.s.v objekter i editoren? når jeg prøver på eks et tre fyker kulene i gjennom plz noen hjelp meg!! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fant ut en enkel måte å lage veier/stier som f`eks snor seg oppover bratte bakker. Gå til Rollup-bar: Velg "New" "Misc" "River" "Tegn opp" vegen du vil ha, dobbeltklikk for å "gjøre den ferdig" Klikk deretter på vegen du har tegnet opp og velg "Align Heightmap", evt trykk flere ganger for bedre effekt. Laget en kjapp en her: Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hvorfor ikke heller bare velge "road" når man skal ha vei eller sti ? hehe Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Driver å fumler med min egen øy her. Noen bilder: Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Fant ut en enkel måte å lage veier/stier som f`eks snor seg oppover bratte bakker. "Old" Men dere må være oppmerksom på river toolen. Elva følger ikke bakken, den blir en flate rett ut som på bildet. Skal den følge bakken, må dere rotere objektet sånn at den passer inn. (Sikkert en del som visste dette fra før av.) Endret 12. desember 2007 av Sjuki Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) så vist man skal ha en foss så bare roterer man elva 90grader nedover? eller hvordan lager man foss vist ikke sånn? laster endelig ned ekte versionen fra EA Endret 12. desember 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå