krillee Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg får npc'er til å kjøre kjøretøy? npc'er kan ikke kjøre kjøretøy, de er kjøretøy selv men angående spm så er jeg ikke sikker EDIT: oi der dreit jeg på leggen, jeg tenkte på apc.... Endret 18. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg sliter også med å få dem til og kjøre rundt, de blir bare sittendes i bilen. Men lurer på en litt annen ting, har ikke funnet ut hvordan jeg får den alien'en til og bevege seg, den står bare stille. Når jeg skyter den så tar den skade men den gjør absolutt ingenting. What to do what to do? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg sliter også med å få dem til og kjøre rundt, de blir bare sittendes i bilen. Prøvd denne tutorialen da? http://www.crymod.com/thread.php?threadid=...1387524b621480e Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Hei, Jeg har laget hull i bakken, og lakt rør ned der, sånn som kan kan gå i. Men går det å få den "Holes"-funksjonen til å forme seg etter røret? Legger med tre bilder, sånn det blir lettere å forstå hva jeg mener, og vil. Hvis du ikke forstår meg, så spør! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som veit om noen kule ferdiglaget brett som er nedlastbar? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 http://www.crymod.com/filebase.php?cat=25 der er det masse bra Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hei, Jeg har laget hull i bakken, og lakt rør ned der, sånn som kan kan gå i. Men går det å få den "Holes"-funksjonen til å forme seg etter røret? Legger med tre bilder, sånn det blir lettere å forstå hva jeg mener, og vil. Hvis du ikke forstår meg, så spør! [bilder] Takk for hjelpen! Tror ikke det går, men du kan bruke voxel objects. Endret 20. november 2007 av FLarsen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Hvor finner jeg "Voxel objects" ? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hvor finner jeg "Voxel objects" ? Her Endret 20. november 2007 av FLarsen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Får ikke det til å funke! Finnes det video på hvordan man gjør det? Noen som vet hvor man finner tunnel delene? Endret 20. november 2007 av aleksanderro Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg vet ikke om dere har fått det med dere, men i følge Wikipedia har CryTec sakt følgende om Sandbox editoren: "As stated in the readme file accompanying Sandbox, Windows XP Professional x64 Edition or Windows Vista x64 are the only officially supported OS's for running the editor" De hevder videre dette er fordi 32 bit OS gir deg alt for lite minne, noe som stemmer. Minnehåndtereren i XP greier vel bare 2 Gb... Hvor mange av dere bruker editoren under 32 bit OS? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Noen her som finner tre autovernet? Finner det absolutt ikke noen sted. Leter sikkert for dårlig EDIT: Jeg fant ut hvor jeg måtte lete. Bruker 32 bit XP MCE. Men så har jeg ikke over 2 Gb med ram heller. Endret 20. november 2007 av Sjuki Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) jeg kjører xp pro 32bit og jeg har 4 GB ram men får kun bruke 3326MB i 32bit Endret 20. november 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Jeg bruker Windows XP 32 bit, med 3 GB RAM. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Av ren interesse, hvordan opplever dere editoren rent praktisk? CryTek har nemmlig sakt at dem ikke vil støtte 32 bit, og sier at å bruke 32 bit os vil være "ustabilt" og "tregt," sammt at man merker mangelen på RAM.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har ingen problemer, og synes ytelsen er like bra som i spillet. Det enste er at jeg har fått en feilmelding om at minne på grafikkortet var oppbrukt, og om jeg ville lagre. Når jeg trykket ja, så klikket hele editoren. Men det har jeg bare fått en gang av alle timene jeg har holt på med editoren. Sånn alt i alt så synes jeg den funker helt greit. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) det går helt fint på mitt system (demo editoren da) AMD Athlon 64 x2 6000+ ASUS M2N32-SLI Premium Vista Edition Motherboard OCZ NvidiaSLI XTC 2048MB DDR2 PC6400 KIT 1024MB x 2, 800MHz, CL4, "4-4-4-15", EPP (X2) Nvidia GeForce 7950 GX2, 1GB Ram DDR3 men pga 32bit så klarer meskinen bare og fatte 3326 MB av Hovedkort minne og kun 512 MB 3dkort minne Endret 20. november 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg gleder meg i alle fall veldig til jeg får prøvd den selv! Er veldig glad i å designe brett til spill, så etter å ha kastet bort timer på Gears Of War editoren skal dette bli en god overgang! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 De hevder videre dette er fordi 32 bit OS gir deg alt for lite minne, noe som stemmer. Minnehåndtereren i XP greier vel bare 2 Gb... Hvor mange av dere bruker editoren under 32 bit OS? Jeg kjører 32-bit, men den finner 3,25GB av mine fire. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 De hevder videre dette er fordi 32 bit OS gir deg alt for lite minne, noe som stemmer. Minnehåndtereren i XP greier vel bare 2 Gb... Hvor mange av dere bruker editoren under 32 bit OS? Jeg kjører 32-bit, men den finner 3,25GB av mine fire. Hmm undelig, jeg mener da minnehåndtereren i XP bare kan gi utbytte av 2 Gb.. Kan det hende at det tallet regner med grafikk minnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå