flopflop Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg får ikke lagret innstillingene jeg gjør i "Time of Day".. Skjønner ikke hvorfor. Uansett om jeg eksporterer og imporerer aldri så mye eller bare går tilbake inn i spillet, hopper innstillingene tilbake slik de var. Er på Island-kartet. Anyone? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 samme her, utrolig irriterende bare jeg har demoen enda da Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Her er noen første screens fra min øy, som er laaangt ifra ferdig Skogen skal ikke se sånn ut, var bare for å få fylt ut landskapet litt så det ikke så så tomt ut(og stranden skal også se mer rund ut! osv).. Noen som vet hvordan man kan sette et hus på bakken uten at det skal røre på seg når man er nær det? Hvis jeg setter det som et vanlig object kan man ikke kaste ting på det, men hvis jeg bruker denne metoden, rører det bare på seg..noen som vet? Endret 18. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som vet hvordan man legger til haier? Er det haier i Crysis da? Ja. Prøv f.eks. på første-levelen og svøm så langt ut som mulig. Etterhvert kommer det en hai mot deg. Det er veldig skummelt også :/ Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 jeg setter bare opp husa fra "Geom Entity" men får bare 1 eller 2 av de til og stå stille + knusbar Lenke til kommentar
krillee Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) så bra ut MrLg blir kult å se når du har fått fikset skogen litt Endret 18. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) så bra ut MrLg Jo takk, "skillsene" blir bare bedre og bedre(ikke det at dette er no mesterverk, men hvis du hadde sett min første øy hadde du skjønt hva jeg mener) Endret 18. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som vet hvor jeg laster ned editoren? please? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 så bra ut MrLg Jo takk, "skillsene" blir bare bedre og bedre(ikke det at dette er no mesterverk, men hvis du hadde sett min første øy hadde du skjønt hva jeg mener) hehe Noen som vet hvor jeg laster ned editoren? please? editoren følger med demoen og fullversjonen Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Finner ikke editoren i crysis mappen noe sted :s Lenke til kommentar
krillee Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Finner ikke editoren i crysis mappen noe sted :s electronic arts -> crytek -> crysis sp demo -> sandbox 2 installer noe slikt skal d være sandbox2 installer ligger altså i mappen "crysis sp demo" Endret 18. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har ikke demoen, Har fullversionen og sandbox2 ligger ikke noe sted. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har ikke demoen, Har fullversionen og sandbox2 ligger ikke noe sted. DVD-en til spillet, i mappen sandbox2. Ikke der spillet er instalert. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Har ikke demoen, Har fullversionen og sandbox2 ligger ikke noe sted. ok, har ikke installert fullversjonen enda grunnet mangel på pc for tiden, så har ikke sjekket det MrLg, planlegger du å starte en mod eller no? Endret 18. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 MrLg, planlegger du å starte en mod eller n? Planlegger ikke å lage en mod til Crysis nei, hvis det var det du mente. Så mye peiling har jeg ikke Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 noen som kan svare så jeg kan fikse problemet med min sandbox? Jeg åpner crytec sandbox, men alle fjellene blir helt hvite, men det går fint ann å loade et orginalt map. hva skal til for at fjellene jeg lager skal få en orginal tekstur, og ikke hvite fjell?? ja, er sandboxen som følger med crysis... de som har problem med å innstallere det, som får feilmeldingen om at du må være adminnistrator, så funka det for meg å bare avinnstallere sandboxen, så skru av dataen, og så funka det etterpå... Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 http://www.crymod.com/thread.php?threadid=9285 last ned den Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Nice, MrLG. Skal du legge til fiender osv, og legge banen ut på nett? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Nice, MrLG. Skal du legge til fiender osv, og legge banen ut på nett? Hvis det blir bra nok og jeg greier det, gjør jeg vel det ja, men det spørs vel Endret 18. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som vet hvordan jeg får npc'er til å kjøre kjøretøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå