Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2


Anbefalte innlegg

Som jeg håpet så ser editoren genial ut, så på en youtube vid at man kan legge inn mange funksjoner på hvordan fienden skal "te seg" osv, ser genialt ut.

 

da jeg kjøpte far cry ble jeg veldig begeistret for editoreren som fulgte med, (cryengine?)

var veldig lett å lage maps, selv om det så klart tok tid å om man skulle ha det bra.

 

Håper crysis blir stort på coustom maps, slik som feks delta force bhd var,

er morsomt å spille maps som er ukjente, og som dessuten kan være helt ulogiske. eller geniale og uorginale!!

 

Har spilt både beta og demo, å er veldig fornøyd så langt med crysis, men tenkte ikke på at editoren var med i demoen, så den må jeg sjekke ut når jeg kommer fra jobb, men da er spillet kommet så da har jeg kanskje ikke tid alikevell..

 

 

uansett, ser mange spør om masse rart her, et lite tips, "prøv å feil", kan ta laaang tid, men da lærer du i allefall, men såklart, er man stucked så er det kjekt å kunne få hjelp!

 

er vell ikke noen andre av de nye spillene som har noe lignende som sandbox2? feks cod 4, gears of war, eller uansett? håper dette er en av tingene som gjør at crysis vil bli en stor klassiker på multiplayer! (i motsetning til feks far cry, som dessverre ikke slo ann noe særlig, men som egentlig hadde forutsetningene for det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er vell ikke noen andre av de nye spillene som har noe lignende som sandbox2? feks cod 4, gears of war, eller uansett? håper dette er en av tingene som gjør at crysis vil bli en stor klassiker på multiplayer! (i motsetning til feks far cry, som dessverre ikke slo ann noe særlig, men som egentlig hadde forutsetningene for det)

 

Gears of war skal ha en, men den er nok ikke like bra som Cry Enginge 2 sin ;)

Lenke til kommentar
noen her som kunne satt på noen textures på mappet mitt?

 

Hvor mye forventer du at du skal lære av det da? :tease:

---

 

Edit. beklager horribel grafikk. jeg må ha ny pc. ikke så lenge til

 

XD

 

post-100209-1194466420_thumb.jpg

 

da kan jeg finne ut hvordan det skal se ut

sånn at jeg ikke legger gresset der det skal være fjell osv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...