Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2


Anbefalte innlegg

Noen som har en anbefalt texture som man kan bruke på fjell? :)

 

Materials/terrain/cliff_limestone_runway_offset

 

Denne fungerer ganske greit. Legg merke til at det er et material, og ikke en texture :)

 

Okei, får prøve :)

 

 

 

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si fra hvis det er andre ting dere vil se.

 

Litt vanskelig å vite hva vi vil se når vi ikke vet hva du har laget? :p Kommer du til å gi ut mappet her når det er ferdig eller? (regner med det er egenlaget map du viste bilder av)

 

Regner ikke med at det blir ferdig før spillet kommer ut i alle fall ;)

 

Hvis det er ting dere ser på bildene, som dere vil se nærmere f.eks. Innsiden av husene, se ting fra en annen vinkel. Eventuelt hvis det er ting dere vil at jeg skal lage. Så kan jeg sikkert gjøre det også, for å vise hvordan ting gjøres, eller hva som helst egentlig.

 

Jeg kan selvfølgelig langt fra alt, men begynner å få dreisen på det og kan prøve i alle fall.

 

 

PS: Alle bildene fra meg er fra mitt eget map som er laget fra grunnen av.

Lenke til kommentar
SilentNET: imponerende at du har tatt deg tid til å dekorere inne i husene! Post gjerne noen flere bilder av innsiden på husene :)

Personlig så har jeg ikke tolmodighet til å fikse på interiøret..blir til at jeg setter en stol og et bord inni der :p

 

Står på farten for å dra på jobb nå, men kan gjøre det i ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Begynner å bli så sinnsykt lei av den tac launcher shiten...den er så kjedelig!

Den er overalt på youtube og slikt, mye gøyere å eksperimentere med andre ting enn å bare gå rundt med et masse- ødleggelses våpen :p

årh, kan ikke bare crysis komme ut snart !

kjedelig kan den være, men det var like før jeg falt ut av stolen første gang jeg så den. :)

Lenke til kommentar

Har lest i et forum at selve nuke våpnene og tanksen skal egentlig ikke være tilgjengelige i demoen, og at effektene KANSKJE vil være anderledes i full versjonen. Effektene vil likne den store eksplosjonen i den filmen på youtube, som viser jack som går på et ørken område og så ser man en stor eksplosjon langt borte i en dal, og så kommer sjokkbølgen :D...får nesten reisning av den effekten :innocent: men nå er jo jeg litt sånn grafikk freak :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...