WheelMan Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hvordan man setter ut boter står tidligere i tråden! Jeg har store problemer med og finne det Kunne du slengt opp en link? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Bare fortell meg kort, hvordan setter man opp fiender? Gå på asian_new (hvis du ikke har det så går du på view>database view>open>asian_new.xml.) som ligger i Archetype entity. Så går du på leader/camp>light rifle. De fleste andre npc'er funker ikke fordi de ikke er i demoen. Du må gå på AI>Generate all Navigations for å få dem til å skyte på deg osv. sikker på at du ikke har store problemer med å gidde å lete ? :!: Endret 2. november 2007 av andy89 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) sikker på at du ikke har store problemer med å gidde å lete ? :!: Ja, jeg leita leeenge Men, takk Endret 2. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) versågod Heisann noen som vet hvordan man får mere ammo? og mere gøy til våpna? (laser sikte til pistol osv.) klarer vist ikke og slutte helt alikevel :!: noen som vet dette? Endret 2. november 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Jeg klarte og rote meg fra til en måte for å få satt ut AI Først går du på Entity/Ai/ Drar "Grunt" ut i map'en Hvis du får en liten pepperkakemann (som jeg gjorde) så går du på Model, trykker på åpne mappe ikonet til høyre. Går inn i Crysis SP demo mappen og følger denne stien: Game/Objects/Characters/Human/Asian/Nk_Soldier. Her inne Funker f. eks: nk_soldier_camp_flanker_light_08.cdf bare å prøve seg frem. Det neste er å gi han våpen, gå på EquipmentPack trykk på der hvor du ser 3 prikker på høyresiden. Velg en våpenpakke fra øverst til venstre, ikke alle som funker. Når du har valgt trykker du ok. Scroll deg nedover og trykk på reload Script. Tjobing, ferdig Sikkert andre måter som er enklere men denn fant jeg frem til ihvertfall Endret 2. november 2007 av Danbannan Lenke til kommentar
TPRTPR Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 En bra tutorial: http://konakona.nbtxathcx.net/sb2/ Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 noen som vet hvordan man får mere ammo?og mere gøy til våpna? (laser sikte til pistol osv.) Entity eller archtype entities -> pickups -> attachments Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 noen som vet hvordan man får mere ammo?og mere gøy til våpna? (laser sikte til pistol osv.) Entity eller archtype entities -> pickups -> attachments Takk men det var ikke helt sånn jeg tenkte da jeg tentkte på sånn at man starter med alt det gøye og mere enn 30 skudd, ikke at man må plukke det opp Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du kan værtfall trykke på numpad 1 for og få ammo til rifla, shotgun, rocket launcher og en haug med granater, men det fungerer bare i editoren da.. Mer tutorials: cryengine2 Stage6 video tutorials gruppe. Ikke så mye enda, men det kommer mer. (ikke min) Og mange av spørsmålene som dukker opp her, er som regel allerede svart på i Crymod forumet Lenke til kommentar
Unickars Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hva er feilen ? Jeg har klippet i paint... Me når jeg lager en øy f.eks blir alt hvitt. Alt i starten er også hvitt? Når jeg setter ut et kjøretøy klikker programmet. Detter ut. Endret 3. november 2007 av Unickars Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Noen fått nukene til å påvirke trær osv? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hva er feilen ? Jeg har klippet i paint... Me når jeg lager en øy f.eks blir alt hvitt. Alt i starten er også hvitt? Når jeg setter ut et kjøretøy klikker programmet. Detter ut. Gå HER så trykker du på "How to paint terrain" prøv det Edit: glømte linken Endret 4. november 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
Unickars Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg vet hvordan man gjør det. Men Alt er uansett hvitt. Jeg kan se litt Textur på bakken men alt er fremdeles hvitt.? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg vet hvordan man gjør det. Men Alt er uansett hvitt. Jeg kan se litt Textur på bakken men alt er fremdeles hvitt.? les på bunnen av siden der ser du den tingen har gjør rød ikke rør fargen på den bare gjør den litt mørkere så blir det fint Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 editoren har helt klikka for meg. jeg for ikke satt inn noe som helst. jeg har hørt at det går an å laste ned en annen editor et annet sted men jeg har ikke funnet ut hvor ennå! Lenke til kommentar
Unickars Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det hvite er der enda. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) gidder du og laste opp mappet ? eventuelt sende meg på msn? herfra ser det ut som du har glømt og trykke på "sand" men det er vel bare sånn det blir ved screenshot? Endret 4. november 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som har en anbefalt texture som man kan bruke på fjell? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Her er et par små bilder av mitt map. Har bare rukket å lage litt enda, men det blir da litt etter litt. Endret 4. november 2007 av SilentNET Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som har en anbefalt texture som man kan bruke på fjell? Materials/terrain/cliff_limestone_runway_offset Denne fungerer ganske greit. Legg merke til at det er et material, og ikke en texture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå