Skogslik Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) ah naice! adde tankser og TAC guner inn i singel player Endret 30. oktober 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ah naice! adde tankser og TAC guner inn i singel player Tilføye flere folk for ekstra SPENNING! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 *snip*.. *snip :O! takk takk! tusen takk! Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hvordan får man de røde eksplosive tønnene til og sprenge?funker ikke på mappet mit! ingen som kan dette? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvor ligger de tønnene som du spawner? du må skyte på dem også Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg finner den her: Objects - Geom Entity - library - storage - barrels - barrel_explosive_red og selvfølgelig skyter jeg på den jeg har slått den, skytt på den og kasta granat på den ingenting hjelper Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Man kan også loade singleplayer slik at man kommer til det området man vil. Etter export to engine og alt det der så var våpnene jeg la ut der i demoen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Man kan også loade singleplayer slik at man kommer til det området man vil. Etter export to engine og alt det der så var våpnene jeg la ut der i demoen. Her og Edit: Hva heter den atombombe tanksen egentli? vill teste den Endret 31. oktober 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Så langt kom jeg på en ganske stor vukansk øy før jeg kom til hektene og avsluttet prosjktet til crysis faktsik kommer ut. Og alle de andre godsakene som følger med der. Var lett å holde på i alle fall @andy89 Gå til archetype entity -> props -> storage/local/barrels og velg barrels_explosive_red Endret 31. oktober 2007 av Veritas_ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Får ikkje til dne grønne fargen eg. får bare øya til og bli svart :S Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har du følgt denne guiden: http://www.crymod.com/thread.php?threadid=...0cdd1451ae28753 ? Flere her: http://www.crymod.com/board.php?boardid=88...a84639067dd3ed2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ok, skal prøve til eg får det till men hvor finenr eg den TAK tanksen? atombombe tanksen Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Må du da lete litt selv archetype entity -> vehicles -> land Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Må du da lete litt selv archetype entity -> vehicles -> land Er jo ingenting i archetype entity hos meg :S Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 :o Lastet island.cry? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Man kan også loade singleplayer slik at man kommer til det området man vil. Etter export to engine og alt det der så var våpnene jeg la ut der i demoen. Her og Edit: Hva heter den atombombe tanksen egentli? vill teste den er det ikke Asian_new tanks W/TAC ? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Man kan også loade singleplayer slik at man kommer til det området man vil. Etter export to engine og alt det der så var våpnene jeg la ut der i demoen. Ok, det funket ikke hos meg. Fikk bare at Crysis.exe hadde et problem og måtte avsluttes. Men får prøve igjen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan lager man Ai's? orker ikke bla igjennom hele tråden . Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Så langt kom jeg på en ganske stor vukansk øy før jeg kom til hektene og avsluttet prosjktet til crysis faktsik kommer ut. Og alle de andre godsakene som følger med der. Var lett å holde på i alle fall @andy89 Gå til archetype entity -> props -> storage/local/barrels og velg barrels_explosive_red Edit: jeg fant det nå! Takker! nice øy btw! Endret 31. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tja. Er ikke mer en to fargeklatter enda da Noen som har ett tips til meg hvordan jeg kan få to forskjellige textures på bakken. Ender bare opp med at alt får samme grunntexturen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå