Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg trykker CTRL+G så skjer det ingenting. Nede i høyre hjørne står det "Failed loading map texture id 0."

Du må lagre først, så gå ut av mapet og så gå inpå igjenn og trykke ctrl+gMen all texture på bakken er borte da :/

Før du lagrer må du:

1. File -> Generate Surface Texture (igjen)

2. File -> Export to Engine

Lenke til kommentar

Hei kamerater! Når jeg putter ut et hus, eller noe annet, jeg tar frem TAC tanks, og jeg prøver å skyte huset. Men ingenting skjer da jeg treffer det, ingenting blir ødelagt, og tanksen, hvis jeg kjører på et bygg, så står jeg stille, da bare kræsjer tanksen og huset står der enda... Hva skal jeg gjøre for at ALL fysikken skal fungere?! BTW når jeg tar på Village/Planks så det kommer plankehus(?) så kommer det bare en gul ball... Why?

Lenke til kommentar
Hei kamerater! Når jeg putter ut et hus, eller noe annet, jeg tar frem TAC tanks, og jeg prøver å skyte huset. Men ingenting skjer da jeg treffer det, ingenting blir ødelagt, og tanksen, hvis jeg kjører på et bygg, så står jeg stille, da bare kræsjer tanksen og huset står der enda... Hva skal jeg gjøre for at ALL fysikken skal fungere?! BTW når jeg tar på Village/Planks så det kommer plankehus(?) så kommer det bare en gul ball... Why?

Sliter med at hus ikkje blir ødlagt selv av den TAC gunnen og tanks :/

Lenke til kommentar

kan jeg bare modde multiplayer mappet? og hvordan spiller jeg det når jeg har modda etc?

la til en bil på singleplayer mappet, sava og gikk inn for å prøve, men ingen tanks/bil etc :(. what did i do wrong? :(

edit: gir opp, sikkert ikke meningen at jeg skulle modde anyway ...

Endret av KexxY
Lenke til kommentar
kan jeg bare modde multiplayer mappet? og hvordan spiller jeg det når jeg har modda etc?

la til en bil på singleplayer mappet, sava og gikk inn for å prøve, men ingen tanks/bil etc :(. what did i do wrong? :(

ikke gi opp:P trykk CTRL+G

Lenke til kommentar
Fant det ut, gå på All Config eller hva det står opperst, og trykk High. Hvis du har Vista med X10 så tar du Very high, men hvis du som har XP vil ha very high, last ned denne: http://www.tirexi.extra.hu/download/crydx9very.rar

Da blir det fysikk skal du se :D

Eg la disse filene der hvor det andre slike filer var, men kan ikkje velge Veary High :SOg kan man gjøre det slik at man kan velge vilke man vill ha på Veary High? :) fint om noen hjelper litt her.

Lenke til kommentar

Hvordan få ting inn i singelplayer demoen

1

File --> Save (Saver det du har gjort, sånn det er der når du starter Ediotren neste gang)

2

File --> Export to engine (Gjør sånn det kommer i singelpalyer demoen)

3

Start "New game" i Crysis demoen.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...