andy89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kylling wtf hvorfor kommer det fram?? har laget et map og har problemer med texturen. mappet er heelt hvitt og jeg har prøvd å legge til textur men det går ikke. noen tips? les det jeg har skrevet lengre bak (du må gjøre fargen mørkere!) Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sliter med og lage bakke farge her :S får bare bakken til og bli svart :/ får ikkje til med sannd eller noe slags gras. Du må trykke BORT "Detail Texture" vist jeg forstod det riktig dette finner du på Rollupbar (trykk på ikonet som ligner på en skjerm så kommer du dit) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 går det an å få tornadoen til å kjøre mot en bil? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 har et map problem nå- fikk plutselig masse streker og sånn hvordan fjerner jeg det? var helt fint får et par minuter siden blå,gule,røde streker Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Svarer til and89 jeg finner ikke det greiene for at dem skal skyte på meg men - Klikk øverst på menyen der hvor det står AI - velg så Generate all navigation. Skal si det flyr bly rundt øra da ja. fant det nå, tusen takk litt av øya mi : Hvordan får du sånn sand? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 @ gtamann: trykk på Display--->Wiremode Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 @ gtamann: trykk på Display--->Wiremode takk :D skillpaddene er råe assa :D Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Oh, genialt, dere visste det sikkert men jeg fant akkurat ut at man kan spille i 3rd person (ved å trykke F1). Modellen/animasjonene er skikkelig gode Endret 29. oktober 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Svarer til and89 jeg finner ikke det greiene for at dem skal skyte på meg men - Klikk øverst på menyen der hvor det står AI - velg så Generate all navigation. Skal si det flyr bly rundt øra da ja. fant det nå, tusen takk litt av øya mi : Hvordan får du sånn sand? kan forklare i morra nå legger jeg meg Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hahah, man kan få npc'ene til å gjøre nesten hva man vil Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hvordan spiller man brette som er gjort i sandbox? Har til nå måtte trykke: "Game" - "Switch to game" Finnes det noen andre måter? ønsker ikke å spille i sandbox! Og hvor i menyen finner jeg soldater som jeg kan butte inn i spillet? Endret 29. oktober 2007 av frecjoha Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Sliter med noen ting til her :/ En ting er at eg ikkje får farget flat bakke, bare fjell og slikt. og viss eg flater ut fargede fjell blir det flate bare hvitt Og når eg saver og åpner på ny for og prøve det eg har laget, da er all farge fra fjell og slikt borte :S Endret 29. oktober 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hahah, man kan få npc'ene til å gjøre nesten hva man vil Det der er sikkert han som pisser i havet fra bryggen i den første basen i "First light". Sliter med noen ting til her :/ En ting er at eg ikkje får farget flat bakke, bare fjell og slikt. og viss eg flater ut fargede fjell blir det flate bare hvitt Og når eg saver og åpner på ny for og prøve det eg har laget, da er all farge fra fjell og slikt borte :S Når du åpner editoren, får du en rekke feilmeldinger om texturer som mangler? Det er grunnen. Sikkert en slags sperre siden det bare er en demo. Endret 29. oktober 2007 av zappy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ja, men er jo ikkje alle som sliter med det? :S Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 ja, men er jo ikkje alle som sliter med det? :S Trodde alle gjorde det jeg? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan spiller man brette som er gjort i sandbox?Har til nå måtte trykke: "Game" - "Switch to game" Finnes det noen andre måter? ønsker ikke å spille i sandbox! Og hvor i menyen finner jeg soldater som jeg kan butte inn i spillet? Export to engine funket for meg. Husker ikke hvor soldatene ligger men du kan klone noen av dem som er der allerede. Velg, ctrl+c. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Til de som fortsatt plages med hvite baner, gå hit: http://www.crymod.com/thread.php?threadid=9396 og last ned pdf filen som ligger der (trenger Adobe Reader, som er gratis) Gjennom denne tutorialen får du en god gjennomgang på hvordan du lager et map til demo-versjonen Og til de som lurte på hvor man spawner NPC: Gå på asian_new (hvis du ikke har det så går du på view>database view>open>asian_new.xml.) som ligger i Archetype entity. Så går du på leader/camp>light rifle. De fleste andre npc'er funker ikke fordi de ikke er i demoen. Du må gå på AI>Generate all Navigations for å få dem til å skyte på deg osv. Og her er en liste fra Crymod siden som viser hvilke "Materials" som funker i demoen: road_soil_small_pebbles road_soil_small_pebbles_mine road_pebbles_industrial_bump road_pebbles_industrial road_ground_stones_frozen road_grey_pebbels_frozen road_grass_patches_brown_soil_bumpy road_grass_patches_brown_soil road_concrete_wet road_asphalt_cracks1_refinery road_asphalt_cracks1 road_asphalt_cracks river_rocks_offset river_rocks_dry_2 river_rocks river_no_water_offset2 river_mud_wet river_mud_dry river_mud plains_ice_cracks plains_ice plains_grass_green_and_dry plains_golf_rough plains_ferns_wet_frozen plains_ferns_wet plains_ferns_green ground_quarry forest_stones_dry_leaves_brown forest_stones_dry_leaves decal_snow_patch_sphere cliff_rock_face cliff_rock_a cliff_rescue_mission cliff_cave_wall cliff_basalt_top cliff_basalt beach_white_sand_wet_for_road_tool beach_white_sand_wet beach_white_sand_offset beach_white_sand_frozen beach_white_sand_fine_wet beach_white_sand_fine beach_white_sand beach_dirt Endret 30. oktober 2007 av Villanden Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Masse fler tutorials fra samme siden. Klikk her Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Når jeg trykker CTRL+G så skjer det ingenting. Nede i høyre hjørne står det "Failed loading map texture id 0." Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den her er ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå