Gå til innhold

når blir det farlig får et hovedkort når det er klokket ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke hatt noe probs med det, eneste er vel at spill etc krasjer eller gir artifacts når du har klokket opp for mye. ;)

Så når det klikket, stilte du det bare ned igjenn da ? og artifacts hva er dette ? :) har hørt dette kan gjøre slik at hele kortet blir ødlagt, og noen mener noe annet.

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Artifacts kan f.eks være gule flekker på skjermen... Rett og slett feil på bildet.

Kortet kan bli ødelagt, ja. Hvis du klokker det for mye kan det bli for varmt og i verste fall bli ødelagt.

'ja sjønte det, fikk sånn flekker :S men kan Artifacts selv ødlegge kortet ? jeg har kjøpt ny kjøler til kortet og tempen er ligger mellom 30 - 40 grader.

Lenke til kommentar
Artifacts kan f.eks være gule flekker på skjermen... Rett og slett feil på bildet.

Kortet kan bli ødelagt, ja. Hvis du klokker det for mye kan det bli for varmt og i verste fall bli ødelagt.

'ja sjønte det, fikk sånn flekker :S men kan Artifacts selv ødlegge kortet ? jeg har kjøpt ny kjøler til kortet og tempen er ligger mellom 30 - 40 grader.

Tror ikke selve artifactsene ødelegger kortet, men hvis du får det er det jo ikke vits i å klokke mer uansett:D

30-40 høres ut som en veldig grei temperatur, mitt ligger på 70 uten at det er klokka liksom!

Lenke til kommentar

Tror ikke selve artifactsene ødelegger kortet, men hvis du får det er det jo ikke vits i å klokke mer uansett:D

30-40 høres ut som en veldig grei temperatur, mitt ligger på 70 uten at det er klokka liksom!

nei men skulle hatt litt mer fps i crysis :p så tror jeg tar og prøve en gang til. Men når er det dere sjekke tempen på gpu'n ?

jeg får ikke sjekket den under 3dmark siden viss jeg går ut slutter 3dmarken og da synker tempen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...