Gå til innhold

Er det for sent å bruke angrerett når du har søkt om retur?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et PCI-skjermkort fordi jeg trenger en ekstra DVI-port, til en ekstra skjerm jeg så sårt trenger for å kunne bruke PC-en effektivt. Det tar ikke mindre enn 3 dager før de får sendt varen (som var på lager), og når jeg får den har de sendt en AGP-versjon av kortet - ikke PCI som jeg bestilte. Jeg registrerer en retur på nettsiden, og spør samtidig om de kan sende meg riktig kort med returseddel for til det jeg har fått, for å spare tid. Ikke mindre enn 3 dager bruker de bare å godta returen, og nei, jeg måtte sende det jeg fikk først, for de måtte sjekke om det var levarandøren som har feil i varebeskrivelsen... (hva med å ringe til leverandør?).

 

Nå har jeg sendt det i retur, og ser ut til at Posten gjør sitt for å forsinke dette - og tålmodigheten min begynner å ta slutt. Jeg har en mistanke om at det butikken skal gjøre når de mottar det, er drøye 3 dager før de ser på det, så skal de sende det videre til leverandør, som bruker et par dager på å konkludere med at de ikke har det i PCI-versjon.

 

Det absolutt mest effektive for meg ville jo vært å plukke opp et nytt kort i en butikk i stedet.

 

Spørsmålet er om det er mulig å kontakte nettbutikken nå og si at jeg heller vil bruke angreretten?

Og eventuelt, er det dårlig gjort av meg å gjøre dette - ettersom unnskyldningen min ganske enkelt er at "jeg har ikke tid å vente"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...