Lurifaksen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg bestilte et PCI-skjermkort fordi jeg trenger en ekstra DVI-port, til en ekstra skjerm jeg så sårt trenger for å kunne bruke PC-en effektivt. Det tar ikke mindre enn 3 dager før de får sendt varen (som var på lager), og når jeg får den har de sendt en AGP-versjon av kortet - ikke PCI som jeg bestilte. Jeg registrerer en retur på nettsiden, og spør samtidig om de kan sende meg riktig kort med returseddel for til det jeg har fått, for å spare tid. Ikke mindre enn 3 dager bruker de bare å godta returen, og nei, jeg måtte sende det jeg fikk først, for de måtte sjekke om det var levarandøren som har feil i varebeskrivelsen... (hva med å ringe til leverandør?). Nå har jeg sendt det i retur, og ser ut til at Posten gjør sitt for å forsinke dette - og tålmodigheten min begynner å ta slutt. Jeg har en mistanke om at det butikken skal gjøre når de mottar det, er drøye 3 dager før de ser på det, så skal de sende det videre til leverandør, som bruker et par dager på å konkludere med at de ikke har det i PCI-versjon. Det absolutt mest effektive for meg ville jo vært å plukke opp et nytt kort i en butikk i stedet. Spørsmålet er om det er mulig å kontakte nettbutikken nå og si at jeg heller vil bruke angreretten? Og eventuelt, er det dårlig gjort av meg å gjøre dette - ettersom unnskyldningen min ganske enkelt er at "jeg har ikke tid å vente"? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Trenger ingen grunn til angrerett. Hvis det står i vare-navnet at kortet skal være PCI, har butikken gjort en feil. Hvis det ikke står, bruk angreretten! Lenke til kommentar
riroil Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ta en telefon til butikken. Temmelig sikker på at de tar kortet tilbake siden du ikke fikk det du bestillte. Hvertfall om det er en normal butikk. Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Butikken har ikke levert deg varen enda, slik at du trykt kan påberope deg angrefrist. Du har bedt om retur på en feilleveranse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå