MaxCPU Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg fant ut nå akkurat at jeg kunne tenkte meg å bytte ut 7210'en med en S55 for å få litt forandring og tenkte derfor å videreføre mitt Netcom Talk abbonement. Jeg går dermed inn på Telebutikken.no som pleier å ha en del gode tilbud faktisk, og blir lykkelig over å se S55 til kr. 1532,-. Så ser jeg imidlertid at de ikke finnes noen på lager, og når jeg prater med dem vet de heller ikke når den kommer inn. Noen som vet om andre steder ?? Elkjøp tar seg iallefall godt betalt med sine 2599,- og er uaktuelt! Andre abbonement som Sense, Tele2 el. er ikke interessant. På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Holgve Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har du sjekka på klartsvar? Tror jeg så en annonse for s55/klart svar/netcom abo. til under 2000 her om dagen. Husker ikke nøyaktig pris. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Takk, skal prøve å ringe dem i morgen... :wink: Alikevel tror jeg nok at jeg venter litt hvis jeg kan spare 500,- på det.. Er noen interessert i en 7210? Ca. 3400,-, men er strøken og 20-30 dager gammel.. Jaja... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Har Oslo Telecom og Klart Svar slått seg sammen? Uansett så ringte jeg iallefall Klart Svar sin butikk i Bogstadveien og kom til Oslo Telecom.. Prisen på S55 var der kr. 2299,- med videreføring av Netcom Talk. Altså mer enn jeg gidder å betale for en slik telefon.. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Elkjølp har prisgaranti på _ALLE_ produkter. Bare å vise annonse fra telebutikken (det er vel en lokal telebutikken i nærheten av deg?) så slår elkjøp av prisen og alle er glade. Mvh. Simen A. Farstad Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Har fått kjøpt i dag! Kr. 1595,- hos Lefdal. Elkjøp sin prisgaranti gjelder ikke webbutikker, og jeg vet ikke om Telebutikken fører samme pris på web som i butikk.. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Sjekk nederst på denne linken: http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...52Ftech,FF.html Utdrag: Package standard S55 Handset; Li-Ion 700 mAh; Standard Charger; User Guide; Mini CD-ROM (incl."Siemens Data Suite" PC software package), Data Cable !!! Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvorfor sjafse med dette MaxCpu. Den kabelen er faktisk ikke standard i den norske S55, sier jo Siemens........ Har du ikke bluetooth på PC'en eller? :wink: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Vel, hvis Siemens opplyser dette så er det jo greit, men jeg har ikke sett noe slik informasjon. Bare det motsatte.. Uansett så har jeg iallefall Ir på pc'en, men har jo alltids en skuff å legge kabelen i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå