hartvedten Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Satt og så på en ny tarrantino film, som handlet om ekle krasj med biler og ekle bilder, og etter en nokså brutal scene, dere en dame får et hjul smellt i fortennene i 120 Km/t mens det framdeles spinner rundt (hun døde faktisk) og en annen som satt i bilen mistet foten i en front mot front kolisjon mens hun hadde beinet ut av vinduet ( au ) og etter dette satt vennnene mine og sa alle det samme : WOOOOW Hva hadde skjedd hvis en liten gutt fra en eksotisk stamme som aldri har opplevd vold før, sett dette klippet. hvordan hadde han reagert? jeg tror han hadde drete på seg av frykt, og jeg syntes det er litt dumt at vi ikke gjør det. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dette hører til OT området. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Satt og så på en ny tarrantino film, som handlet om ekle krasj med biler og ekle bilder, og etter en nokså brutal scene, dere en dame får et hjul smellt i fortennene i 120 Km/t mens det framdeles spinner rundt (hun døde faktisk) og en annen som satt i bilen mistet foten i en front mot front kolisjon mens hun hadde beinet ut av vinduet ( au ) og etter dette satt vennnene mine og sa alle det samme : WOOOOW Hva hadde skjedd hvis en liten gutt fra en eksotisk stamme som aldri har opplevd vold før, sett dette klippet. hvordan hadde han reagert? jeg tror han hadde drete på seg av frykt, og jeg syntes det er litt dumt at vi ikke gjør det. Filmen heter Death Proof og er evig fet. Hvorfor skulle en liten gutt fra en eksotisk stamme som aldri har opplevd vold før sett dette klippet? Det er litt dumt at vi ikke viser det til en liten gutt sånn at han driter på seg av frykt? OOOKAAAY.... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva hadde skjedd hvis en liten gutt fra en eksotisk stamme som aldri har opplevd vold før, sett dette klippet. Liten gutt fra eksotisk stamme? han hadde nok gått og gjemt seg pga. selva TVen, og ikke selve innholdet... hvordan hadde han reagert? jeg tror han hadde drete på seg av frykt, og jeg syntes det er litt dumt at vi ikke gjør det. Hvordan skal jeg si dette...? hmmm Aha! Det er film! Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 jeg mener bare det at våre foreldre ble skremt livdritten ut av med knoll og tott, og vi ser dette.... hehe eller var det pompel og pilt de het? :!: Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Vel da kommer neste generasjon til å se noe som er enda verre. Og så er Death Proof skikkelig kick-ass film. Endret 27. oktober 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 jeg mener bare det at våre foreldre ble skremt livdritten ut av med knoll og tott, og vi ser dette.... hehe eller var det pompel og pilt de het? :!: Dine foreldre må ha hatt nerveproblemer Lenke til kommentar
pwned Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er vel meninga å skremme noen av oss, men samtidig fylle etterspørselen av blodige scener for oss som liker litt gørr. Og vi burde reagere? Da-a. Det er bare på film. Tror du blir ganske skremt om det skjer i virkeligheten uansett hvor mye du har sett/ikke sett på tv. Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 er det samtidig ikke et problem at mange forskere mener at MANGE faktisk tar til seg, og ikke skiller så bra forsjell mellom film og virkelighet da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 En enkel løsning, liker du det ikke ser du det ikke Lenke til kommentar
o0 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er litt dumt at vi ikke viser det til en liten gutt sånn at han driter på seg av frykt? OOOKAAAY.... det er litt dumt at vi ikke driter på oss av frykt, mens den lille gutten gjør det tror jeg han mente... altså at vi er vant til sånt mens han ikke er det og dermed skiter i buksen... see? Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 skikkelig luring du en altså Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er du egentlig gammel nok til å se Death Proof? Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er det et poeng med denne tråden som jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er en grunn til at det finnes 18 års grense på filmer. Men hey, jeg så da Nightmare on elm street som 10 åring. Har da ikke fått noen varige traumer av det Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Alså det er jo ingen ting som er ekte i death proof vel? jeg har selv ikke sett filmen, men så lenge det er fake skjønner jeg ikke att det skal være noe problem att folk ser den, så lenge de ikke er småbarn da, alså om det hadde vært ekte så hadde det vært kvalmt om vennene dine hadde sitti og ropt WOW når slike voldelige scener vises. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) har dåke lyst til å bli filma mens dåke hadde dødd? Endret 28. oktober 2007 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 har dåke lyst til å bli filma mens dåke hadde dødd? Eh, det er en film, det er ikke ekte... Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jo, det er mange filmar som har med personar som faktisk gjør det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jo, det er mange filmar som har med personar som faktisk gjør det. Nei? For de hadde blitt såååå godkjent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå