Rampage Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 I en diskusjon om det å gå på rødt lys: Er bare å flyve uti veien litt før gangoverfeltet, gjerne når det er et mellomrom mellom siste og neste bil.Gidder skjeldent å stå og vente ræva av meg på gangoverfelt. Never have, never will. Samme om jeg er i liten eller stor by. Stormer veien likvel. Der jeg regner med denne var beregnet på kommentaren ovenfor Naturlig seleksjon på høyt plan Jeg knakk sammen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Aaaj! Da er du vell litt ung da. Muhaha Les dette: Wikipedia: Charles Darwin Konklusjon: Det Darwin "sier" er at vi ender med og få bare lydige borgere som stopper på Rødt-Lys, siden alle de "grønne" borgerne ligger i Grillen på en kvinnelig SUV eier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hahahahha den var faktisk gaske bra! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du kan gjerne ta med det jeg skrev litt lenger nede i den aktuelle diskusjontråden du quotet fra. Har ikke tid til å stå og gape som en annen mainstream hore bare for å krysse en vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå