Solsviken Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har et spørsmål i forbindelse med kombinasjonen styrketrening og squash. Jeg har et mål fremover, dette er å bygge litt på musklene, samtidig fjerne det lille jeg har av fett nederst på magen. I det siste har jeg hver treningsøkt brukt å først gå på vekter, så alltid avslutte med springing eller sykling. bruker å ta en halvtime til 40 minutter med vekter, så alt i fra 15 minutter til 30 minutter på sykkel eller løpeband. Vil jeg kunne heller kutte ut løpingen og syklingen med 2x squashtimer på 45 minutt i uken og oppnå samme resultat ? Eller egner ikke squash seg sammen med å bygge muskler og opprettholde en fin og fettfri figur ? Skal legges til at jeg veldig grønn på dette. Grunnen til at jeg spør er at jeg leste noe om at f.eks for mye aerobic ikke bør kombineres med styrke da aerobicen kan føre til at kroppen begynner å brenne carbo av musklene eller noe i den duren. Vil squash kunne ha samme effekt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå