Gå til innhold

Gratis HD klipp

Anbefalte innlegg

hei!

jeg ser etter en samling gratis, lovlige HD klipp som jeg kan bruke som bakgrunn i windows vista! jeg søkte jo som vanlig på google men alt ejg fant var "Royalty free" som jo koster penger :p noen som veit noen bra steder? det ultimate hadde vært ett "flyover" av noen fjell eller noe :)

takk for all repsons!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo laste ned Vuze (http://www.vuze.com/app) og finne videoer der.

Det er et torrent program. Aner du om dette er lovlig? Vill ikke ha flere rare brev i postkassa fra skolen mer.

Alle torrent-program er lovlig etter min mening, det er måten du bruker det på som gjør det ulovlig.

Vuze har en slags portal til en del gratis(lovlig)-ting og en haug med trailere(en del HD-klipp).

Har brukt det endel, og synes det er knall.

Lenke til kommentar

ser det er mye bra her ja men enda ikke funnet akkurat det jeg leiter etter ^^ og jeg kunne eventuelt satt sammen masse fly overs fra mange forskjellige filmer, men det aller aller kuleste hadde som sagt vært flyover fra alpene eller noe sånt ^^ de har det på de fleste betalingsteder :( men gidder ikke bruke 200$ på det :p

Lenke til kommentar
ser det er mye bra her ja men enda ikke funnet akkurat det jeg leiter etter ^^ og jeg kunne eventuelt satt sammen masse fly overs fra mange forskjellige filmer, men det aller aller kuleste hadde som sagt vært flyover fra alpene eller noe sånt ^^ de har det på de fleste betalingsteder :( men gidder ikke bruke 200$ på det :p

Det finnes et HD-klipp fra en fransk flyfilm om har vært nevnt i flytråden her på forumet.

Klippet viser litt dogfight over alpene og var grunnen til at jeg valgte å leie filmen.

Jeg husker dessverre ikke tittelen(hverken den franske eller den engelske) men folkene som vandrer i flytråden.

Pga. av at søkemotoren ikke kan søke på ord som bare inneholder 3 bokstaver så blir det vanskelig å finne den tråden igjen.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Det finnes et HD-klipp fra en fransk flyfilm om har vært nevnt i flytråden her på forumet.

KLippet viser litt dogfight over alpene og var grunnen til at jeg valgte på leie filmen.

Jeg husker dessverre ikke tittelen(hverken den franske eller den engelske) men folkene som vandrer i flytråden.

Pga. av at søkemotoren ikke kan søke på ord som bare inneholder 3 bokstaver så blir det vanskelig å finne den tråden igjen.

skal prøve og leite litt jeg og :p blitt ett skikkelig projekt dette her hehe

Lenke til kommentar

Klippet viser litt dogfight over alpene og var grunnen til at jeg valgte å leie filmen.

Les Chevaliers du ciel kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...