CFM Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) skjønner, skal sjekke i morgo men er det mulighet for å skifte ut pæra med ei kraftigere lyspære på 12v eller har det noko å sei i det heile tatt? Reflektoren er jo dårlig kanskje, men om det er mulig at bedre pære hjelper så går eg for det i tillegg til å stille på lyset..jobba på bensinstasjon sant ;p i så fall, korleis pæra skal eg kjøpa? Bytt til en pære med mer watt Merket spiller ingen rolle. Bare den passer i festet og at den er laget for 12V. Skru ut pæra som sitter i så ser du hvor mange watt den er på. Står på siden Endret 8. desember 2007 av gilera Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) skjønner, skal sjekke i morgo men er det mulighet for å skifte ut pæra med ei kraftigere lyspære på 12v eller har det noko å sei i det heile tatt? Reflektoren er jo dårlig kanskje, men om det er mulig at bedre pære hjelper så går eg for det i tillegg til å stille på lyset..jobba på bensinstasjon sant ;p i så fall, korleis pæra skal eg kjøpa? Bytt til en pære med mer watt Merket spiller ingen rolle. Bare den passer i festet og at den er laget for 12V. Skru ut pæra som sitter i så ser du hvor mange watt den er på. Står på siden okei, takk skal du ha er nesten farlig å kjøre på kvelden, er så sinnsjukt dårlig lys EDIT: trur det er 21w i den fra før..er ikkje heilt sikker Endret 8. desember 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Man har du fått sjekket spenninga? For hvis den er gal så hjelper det ikke å kjøpe annen pære Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Man har du fått sjekket spenninga? For hvis den er gal så hjelper det ikke å kjøpe annen pære har ikkje sjekka spenninga nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå