Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lykta er dårleg, kva gjer eg?

Nutjob

Anbefalte innlegg

skjønner, skal sjekke i morgo :) men er det mulighet for å skifte ut pæra med ei kraftigere lyspære på 12v eller har det noko å sei i det heile tatt? Reflektoren er jo dårlig kanskje, men om det er mulig at bedre pære hjelper så går eg for det i tillegg til å stille på lyset..jobba på bensinstasjon sant ;p i så fall, korleis pæra skal eg kjøpa?

Bytt til en pære med mer watt ;) Merket spiller ingen rolle. Bare den passer i festet og at den er laget for 12V.

Skru ut pæra som sitter i så ser du hvor mange watt den er på. Står på siden ;)

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjønner, skal sjekke i morgo :) men er det mulighet for å skifte ut pæra med ei kraftigere lyspære på 12v eller har det noko å sei i det heile tatt? Reflektoren er jo dårlig kanskje, men om det er mulig at bedre pære hjelper så går eg for det i tillegg til å stille på lyset..jobba på bensinstasjon sant ;p i så fall, korleis pæra skal eg kjøpa?

Bytt til en pære med mer watt ;) Merket spiller ingen rolle. Bare den passer i festet og at den er laget for 12V.

Skru ut pæra som sitter i så ser du hvor mange watt den er på. Står på siden ;)

okei, takk skal du ha :) er nesten farlig å kjøre på kvelden, er så sinnsjukt dårlig lys :p

EDIT: trur det er 21w i den fra før..er ikkje heilt sikker

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...