Svein_B Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei. Er på jakt etter ny LCD tv. -Størrelse: 40" (sitteavstanden er sånn ca. 2.5 - 3 m) -Full HD -Pris: Mellom 10-15000 kr (15000 er maks) -Kildesignal: Parabol (Canal Digital) Skal primært brukes til å se på DVD, vanlig tv og XBOX 360 Det kan være at jeg skal koble den til PC-en med noen anledninger. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Svein_B Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Samsung LE40M87 Takk for svar. Ser bra ut. Men med tanke på sitteavstand, så hadde det kanskje vært bedre med 37"? Finnes det noen gode 37" modeller? Skal helst kjøpe i vanlig butikk (expert, elprice, elkjøp o.l.) Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 gå for en 40" du vis du ikke finner noe sykt bra på 37" vis du vil kjøpe i butikk så koster det mer, men her er en som er litt dårligere enn den som er vist før, fant ikke akkurat den der... http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL men hvorfor ikke nettbutikk? sparer masse penger Lenke til kommentar
Svein_B Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Er denne tv'en bra? Sony Bravia KDL-40T3500 ...men hvorfor ikke nettbutikk? sparer masse penger Synes egentlig det er greiest å få tven i hånden med en gang (slik at jeg slipper å tenke på at den kan bli ødelagt under transport o.l. Lenke til kommentar
ptroinks Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Helt enig! Jeg kjøpte fra en butikk i full viten om at jeg hadde spart en del på å kjøpe fra en nettbutikk. Jeg gjorde det både for å kunne få den med meg hjem med en gang, og fordi jeg enkelt og greit kan levere den tilbake til butikken hvis det skulle være noe galt. Jeg synes det er verdt pengene å slippe å stå i lang telefonkø til support, for så å få beskjed om at jeg må sende TVen tilbake med posten slik at nettbutikken kan stille diagnosen, og til sist for å slippe ventetiden for å få den tilbake igjen. Tviler ikke på at det vil ta godt over en måned fra man sender TVen til man får den tilbake igjen... Bare styr! Enkelt og greit å ha en butikk å gå til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå