dagr0z Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er denne TV'en ok i forhold til prisen? Kan så å si ingenting om tv'er og sånt. Det eneste jeg la merke til er at responstiden er 8ms, som så vidt jeg vet er "nok"? Sikkert en del andre ting man må ta med i beregningene også da. Uansett, noen som har noe å si om denne tv'en? Er det et greit kjøp, eller bør jeg heller legge i noen lapper til, og få en bedre tv? På forhånd takk. Lenke til kommentar
olary Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Såg denne tv'en på elkjøp i forrige uke. vart ikke helt fornøyd med bilde på den. Var veldig gråe og grumsete bilde på det. Var klart den dårligste tv'en de hadde der... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Ok. Da får jeg heller se etter en annen tv. Takk for svar. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Duy kan jo se på en Tatung v32MCGI Den har jeg kjøpt for en knapp uke siden, og er veldig fornøyd. Den blir også rost opp i skyene i tester. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Den så jo fin ut. Hvor kjøpte du den? Er den kun tilgjengelig i nettbutikker? I de nettbutikkene jeg titta innom var den utgått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå