Gå til innhold

Hjelp med å finne et fint navn =)


Anbefalte innlegg

Kall deg for guds skyld ikke ting som er vanlige ord, noe som er fryktelig morsomt eller leet, eller noe som skal signalisere hvor du er fra. Finn på et navn som en Night Elf-kjerring kunne ha hatt, og bruk det. Alternativene du selv lister opp er gode, bruk et av dem. Jeg ville ha gått for Sylania.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tabba meg ut på en druid en gang. Hvis noen ser en druid som heter "Kukost" på killrogg, er det meg. Selv om jeg ikke spiller han noe særlig for tiden. lvl 20 ca. Var litt for overtrøtt når jeg skulle finne på et navn og hadde prøvd ca 15 ganger før jeg bare skrev uten å tenke meg om. :p

 

Men for ikke å være for offtopic:

Det kan være lurt å søke etter "name generator" f.eks Warrior name generator eller celtic priest name, eller hva det nå er karakteren skal være.. :p

Endret av vgard
Lenke til kommentar
Jeg tabba meg ut på en druid en gang. Hvis noen ser en druid som heter "Kukost" på killrogg, er det meg. Selv om jeg ikke spiller han noe særlig for tiden. lvl 20 ca. Var litt for overtrøtt når jeg skulle finne på et navn og hadde prøvd ca 15 ganger før jeg bare skrev uten å tenke meg om. :p

du kan endre navnet for et mindre fee, 10$ tror jeg. Ikke noe å innvestere i en lv 20 car da, men allikevel om du vil levle han opp :)

Lenke til kommentar

Ser de som foreslår navnegenerator for kriger f.eks. Jeg gjorde dette, endte opp med Meridoc og var fornøyd.

Logger på og hører ingenting, litt senere før jeg høre Lotr rip-off, teit navn etc. Så sa lycan til meg at det var nesten dønn likt ene hobbiten i Lotr.... Orka jo ikke bytte siden jeg hadde levla litt, name-change tingen skal jeg bruke ihvertfall....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...