groov Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Har en Gforce 7600 GS lavprofil med passiv kjøling. For å få kortet til å passe i min HP dc7700 (SFF) måtte jeg dessverre sage bort ca. en tredjedel av kjøleribbegreia. Etter å ha kjørt 3D Mark 06 så er GPU temp i følge nTune 81C. Høres litt varmt ut synes nå jeg, hva er max? EDIT: Etter å ha postet ser jeg den spiker opp i 82C. Endret 27. oktober 2007 av groov Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er vel på grensen til å bli for varmt ja... Er ikke en ønsket temperatur så du bør nok prøve å få den senket!? Men Skjermkort tåler mye varme, opp imot 120 grader tror jeg og det pleier å si ifra hvis det blir for varmt. Lenke til kommentar
groov Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Ser nå at warning threshold er 127C, så jeg er vel safe. Senke temperaturen er kommer ikke på tale, ytelsen er miserabel nok som den er. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er ikke varmt i det hele tatt. Det er det jeg vil kalle en normal load temperatur. Husk at skjermkort tåler mye mer varme enn prosesor. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er ikke for varmt i.o.m. at det er passiv kjøling Lenke til kommentar
groov Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Husk at skjermkort tåler mye mer varme enn prosesor. Det var det jeg ikke visste, så jeg skvatt litt med en gang. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Heheh, forståelig Men jeg bekymrer meg ikke noe spesielt før tempen når 100grader, men prøver jo å holde meg under den tempen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå