War Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Sitter fast og lurer på om noen vet hvordan man extracter HL² maps med GCFScape. Skal extractes in i min egen mod som er laget i Microsoft Visual Studio. I følge valve skal man bare extracte til mod's /maps/ directory fra SteamApps/SourceMods. Siden jeg ikke finner det ut lagde jeg et eget map (rød) Hvor skal denne lagres? Er "mapscr" er map fil? Andre navn er kun scr , modelsrc og materialsrc Endret 27. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Om du har vært inne i Source SDK og klikket på "Create mod" så skal du gå inn i steam/steamapps/sourcemods/modnavn/maps (husker ikke helt om det er rette veien, men du skal i alle fall inn i sourcemods og så modnavnet). Har før opprettet mods men er lenge siden. Om du velger at Valve skal kopiere filer til sourcemods kan det hende at brettene ligger under sourcemods allerede. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) steam/steamapps/sourcemods/modnavn/maps Under det ligger det en gul fil named soundcache / _other.cache _other_rebuild.cache _sharedprecache.cache Siden jeg ikke skal selge eller gi ut dette kan jeg kopiere HL2 maps med GCFScape til min "modmappe" Finner bare ikke de ekte mapsa i valve sine filer, masse jalla små filer og om jeg finner en mappe med noe som ligner map1 map2 map3 osv med riktige navn så finner jeg ikke ut hvor jeg skal extrackte dem i minmod mappe og hvor mange jeg skal extrackte, 1 brett heller alle? Og det er mange andre filer i filen med maps i fra valve som ikke heter maps. Endret 28. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg skjønner fremdeles ikke problemstillingen, om du skal endre på ting som våpen, modeller etc så trenger du ikke kopiere valve sine brett. Det er bare å søke etter dem i command promp (tror det var map * som var kommandoen men jeg husker ikke helt). Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Nei, jeg har endret våpen , laget min egen mod men har ingen maps, vil spille min mod i hl2 mapsa. Da sier valve at man kan kopiere hl2 maps inn i egen mod for å spille om man ikke gidder lage selv. (Så lenge det ikke skal selges/gies ut) Endret 29. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du trenger ikke kopiere alle brettene over til moddet ditt fordi moddet ditt krever at folk at HL2 fra før av, og dermed kan du bruke de brettene uten å trekke dem ut fra GCF filene og legge dem ved i pakken din. Mod som f.eks Smod har og endret på våpnene men der følger ikke brettene med i pakken, noe som sparer meget mye plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå