Gef Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har to hd'er i pc'en min, men hvis jeg har tenkt til å ha en til eller flere, er det jo ikke nok inganger i hk,og heller ikke nok koblinger i den IDE kabelen jeg har, trenger jeg å kjøpe noen spesiell IDE kabel eller noe?? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Du må kjøpe en ata66 kabel. Men om du har cdbrenner og en dvd må du og kjøpe en ide kontroller som du setter i psi slotten. Lenke til kommentar
Invert Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Du kan ikke feste flere en 2 disker på hver ide kabel og ide port. Så det du må gjøre er å kjøpe et http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...15&GrpID=1&s=pl På linken finner du en ide kontroller så da kan du ha 4 extra disker husk og kjøpe ide kabler også, helt standard kabler Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Når det er et retail kort følger det vel med 1 kabel. Det gjorde det i hvertfall for Promise Ultra 100 Tx2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå