Gå til innhold

Netshop og sertifikatfeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg logger inn på min konto hos netshop får jeg sertifikatfeil, noen andre så har det problemet?

 

Vurdere å maile netshop men siden eg ikke er fast kunde og ville berre sikre meg en G0 quad så lar jeg noen andre ta seg av det.

Tror nok det er fordi du ikke har "www" foran domenenavnet. Det er mange sider som har akkurat det problemet, så det skal være trygt å fortsette.

Endret av navbeacon
Lenke til kommentar
Når jeg logger inn på min konto hos netshop får jeg sertifikatfeil, noen andre så har det problemet?

 

Vurdere å maile netshop men siden eg ikke er fast kunde og ville berre sikre meg en G0 quad så lar jeg noen andre ta seg av det.

Tror nok det er fordi du ikke har "www" foran domenenavnet. Det er mange sider som har akkurat det problemet, så det skal være trygt å fortsette.

 

hadde www. når jeg logga inn. Den hoppa berre til https: men ser de har fikset det no etter eg sa i fra på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er mange servere (web) som ikke helt støtter Vista klienter.

Kan være det som er problemet.

 

Da må man selv finne ut av hvordan / hvilke sertifikater man må installere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Huff da? Var det ikkje vista feil?

Faen også! alttid greit å ha ein hoggestabbe!

 

Prøv å være litt mer saklig er du snill.

 

Jeg skrev *kan*, da jeg har opplevd dette med bl.a. Citrix ICA.

 

Å droppe å skrive www i URL er nesten som å be om slike feil vil jeg si, da det på ingen måte bør være browser (software) oppgave å "gjette" seg til slikt.

Synes jeg.

Lenke til kommentar
Huff da? Var det ikkje vista feil?

Faen også! alttid greit å ha ein hoggestabbe!

 

Prøv å være litt mer saklig er du snill.

 

Jeg skrev *kan*, da jeg har opplevd dette med bl.a. Citrix ICA.

 

Å droppe å skrive www i URL er nesten som å be om slike feil vil jeg si, da det på ingen måte bør være browser (software) oppgave å "gjette" seg til slikt.

Synes jeg.

 

Problemet er at en skriver in www.netshop.no og det er først etter at du logger deg inn at den ikke alltid videreføre deg med www. slik at feilen oppstår. Noe så viser til dårlig koding en bruker feil. Ansvaret ligger 100% hos netshop i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Problemet er at en skriver in www.netshop.no og det er først etter at du logger deg inn at den ikke alltid videreføre deg med www. slik at feilen oppstår. Noe så viser til dårlig koding en bruker feil. Ansvaret ligger 100% hos netshop i dette tilfellet.

 

Er enig med det ja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...