Unreal_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Når jeg logger inn på min konto hos netshop får jeg sertifikatfeil, noen andre så har det problemet? Vurdere å maile netshop men siden eg ikke er fast kunde og ville berre sikre meg en G0 quad så lar jeg noen andre ta seg av det. Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Når jeg logger inn på min konto hos netshop får jeg sertifikatfeil, noen andre så har det problemet? Vurdere å maile netshop men siden eg ikke er fast kunde og ville berre sikre meg en G0 quad så lar jeg noen andre ta seg av det. Tror nok det er fordi du ikke har "www" foran domenenavnet. Det er mange sider som har akkurat det problemet, så det skal være trygt å fortsette. Endret 28. oktober 2007 av navbeacon Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 lykke til med å maile netshop, de svarer ikke på mail. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 det samme har jeg merket, så jeg skal ringe dem! etter helga. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Å ringe Netshop er i ALLE FALL dødfødt. Prøvde å få kontakt med de i over 2 timer torsdag og fredag. Har også samme feilen når jeg logger inn hos Netshop- Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Når jeg logger inn på min konto hos netshop får jeg sertifikatfeil, noen andre så har det problemet? Vurdere å maile netshop men siden eg ikke er fast kunde og ville berre sikre meg en G0 quad så lar jeg noen andre ta seg av det. Tror nok det er fordi du ikke har "www" foran domenenavnet. Det er mange sider som har akkurat det problemet, så det skal være trygt å fortsette. hadde www. når jeg logga inn. Den hoppa berre til https: men ser de har fikset det no etter eg sa i fra på forumet. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hmm ser ut så eg må ta det tilbake Har feilen igjen no. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Eg kom rett inn på min konto hos NetShop, gjorde det og på (onsdag)torsdag når eg la inn en ordre, fikk og sletta den når det var litt leveringstid på den ene 3. delen.... Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Eg kommer inpå kontoen er ikke der feilen ligger så beskrevet i tråden, mangler sertifikat. Endret 28. oktober 2007 av Unreal_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er mange servere (web) som ikke helt støtter Vista klienter. Kan være det som er problemet. Da må man selv finne ut av hvordan / hvilke sertifikater man må installere. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg bruker XP, og har også dette problemet. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er mange servere (web) som ikke helt støtter Vista klienter.Kan være det som er problemet. Da må man selv finne ut av hvordan / hvilke sertifikater man må installere. Har samme problemt på jobben på en xp maskin. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Huff da? Var det ikkje vista feil? Faen også! alttid greit å ha ein hoggestabbe! Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Har funne ut hva så er feilen til netshop. Når en logger inn så blir en videreført til en ny adresse hvor det ikke alltid kommer opp så https://www men https:// så gjere at sertifikatfeilen oppstår. Legg til www. manuelt så er alt ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Huff da? Var det ikkje vista feil?Faen også! alttid greit å ha ein hoggestabbe! Prøv å være litt mer saklig er du snill. Jeg skrev *kan*, da jeg har opplevd dette med bl.a. Citrix ICA. Å droppe å skrive www i URL er nesten som å be om slike feil vil jeg si, da det på ingen måte bør være browser (software) oppgave å "gjette" seg til slikt. Synes jeg. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Huff da? Var det ikkje vista feil?Faen også! alttid greit å ha ein hoggestabbe! Prøv å være litt mer saklig er du snill. Jeg skrev *kan*, da jeg har opplevd dette med bl.a. Citrix ICA. Å droppe å skrive www i URL er nesten som å be om slike feil vil jeg si, da det på ingen måte bør være browser (software) oppgave å "gjette" seg til slikt. Synes jeg. Problemet er at en skriver in www.netshop.no og det er først etter at du logger deg inn at den ikke alltid videreføre deg med www. slik at feilen oppstår. Noe så viser til dårlig koding en bruker feil. Ansvaret ligger 100% hos netshop i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Problemet er at en skriver in www.netshop.no og det er først etter at du logger deg inn at den ikke alltid videreføre deg med www. slik at feilen oppstår. Noe så viser til dårlig koding en bruker feil. Ansvaret ligger 100% hos netshop i dette tilfellet. Er enig med det ja. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 jaja vi får håpe de fikser det er ikke rare feilen eg ble berre litt paranoid? heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå